صبح صادق >>  پاسدار >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳  ، 
کد خبر : ۳۴۱۷۴۴

سنوات تحصیل دانش‌آموختگان را محاسبه نمی‌کنند!

09120008949/ تصمیم دیرهنگام، اما شایسته درباره مجازات همکاری با رسانه‌های تروریستی، مانند اینترنشنال، لازم است به دیگر رسانه‌های خبیث، مانند من وتو و بی‌بی‌سی هم تعمیم یابد. همچنین پایگاه‎های نفوذی و مطبوعاتی و رسانه‌ای در داخل که منتسب به جریان‌های خاص و لیبرال هستند./ «عبداللهی»
 
09120008949/ شبکه بنگاه‌های املاک بدون هیچ ضابطه‌ای در حال گسترش و زمینه‌سازی و تأثیرگذاری در افزایش قیمت‌ها و سوداگری در زمین و املاک هستند! هرچقدر هم قیمت بالاتر برود، کمیسیون کذایی بیشتر می‎شود! برای کنترل و ساماندهی این شبکه مخرب که مانند قارچ همچنان در هر کوی و برزنی سبز می‌شود، لازم است از سوی متولیان ذی‌ربط تدبیر جدی شود.
 
09910008826/ در عمل برای مجردها مشوق ازدواج ایجاد کنید، نه در شعار! سیستمی ترتیب دهید که جوان به محض وقوع عقد فردایش در خانه سازمانی ساکن شود! نه اینکه متأهل بچه‌دار سال‌ها در آن مستقر باشد.
 
09180008785/ ‌مدت‌هاست بحث محاسبه سنوات تحصیل دانش‌آموختگان به عنوان سنوات خدمتی را پیگیری می‌کنم. اما هنوز به نتیجه نرسیده ام.
 
09150008750/ از خانم محمدی به خاطر داستان‌های خوب‌شان تشکر می‌کنم.
 
09120006281/ پیام‌رسان تلگرام سراسر تبلیغات شبکه قمار و کازینو است، جالب این است که حساب‌ها مسدود نمی‌شود، حالا این را که عده‌ای دنبال رفع مسدودی آن هستند، باید در کنترل حساب بانکی یا وعده اخذ تابعیت آن کارشناسان یا مسئولان پیدا کرد.
 
0۹۳۳000۶۰۹۱/ گفته می‌شود با فیلترینگ واتساپ و اینستاگرام تعداد زیادی از مشاغل ضرر کرده‌اند، آیا منظور همان کانال‌های فروش مشروبات الکلی و... است؟ وگرنه همان عزیزانی که در این شبکه‌ها بازاریابی و فروش داشتند، به راحتی در نرم‌افزارهای داخلی می‌توانند فعالیت کنند.
 
09140000340/ حوادث اخیر حکمت رهبر حکیم انقلاب در اعلام جهاد تبیین مشخص کرد. متأسفانه در جهاد تبیین ضعیف عمل کرده‌ایم و عده‌ای گنگ، در این فضا سیاهی لشکر دشمن شده‌اند.
 
۰۹۱۲۰۰۰۱۲۵۴/ جنگ تروریست‌ها در سوریه و عراق کار تمرینی دشمنان ملت ما برای نابودی ایران بود. همان وقت که داعش در عراق و سوریه جولان می‌داد این ایران بود که جلوی آن‌ها ایستاد و اجازه نداد به اهدافشان برسند. امروز نیز امت حزب‌الله چون همان روز پای کار انقلاب و ایران است. درود بر روح بلند حاج قاسم سلیمانی
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات