صبح صادق >>  مجازستان >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶  ، 
کد خبر : ۳۴۱۷۵۳

نکته گرام

 ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران: باز گذاشتن دست و دهان شبکه‌ها و رسانه‌های تروریستی برای شرارت‌آفرینی علیه ملت ایران و تحریم صدا و سیما و پرس تی‌وی به منظور ممانعت از رسیدن رأی و نظر ایران به جهانیان، استمرار نقض فاحش حقوق ملت ایران از سوی دولت آمریکاست. جنایات آمریکا علیه ملت‌ها و دولت‌های مستقل پایان ندارد.
 
حسین مهدی‌تبار، فعال رسانه‌ای: فیلم شادی پس از برد انگلیس را دیدید؟ چرا مصدق سقوط کرد؟ چرا امیرکبیر کشته شد؟ چرا تکه‌های وطن از شرق و غرب و شمال و جنوب از میهن جدا شد؟ چرا ایران دهه‌ها استعمار شد و بارها اشغال؟ دلیلش همین وطن‌فروشی‌هاست.
 
وحید یامین‎پور، دبیر شورای عالی جوانان: این ولع سیری‌ناپذیر برخی برای تخریب و آتش زدن و نابود کردن کشور چه نسبتی با یک جنبش و انقلاب دارد؟ مگر بنا نیست اینها در فردای خیالی براندازی در این کشور زندگی کنند؟خیر! هدف فقط جنگ داخلی، تجزیه و تبدیل ایران به زمین سوخته است. این ناجنبش فقط برای ویرانی است و بس.
 
مرتضی سیمیاری، فعال رسانه‌ای: گروهک‌های تروریستی در کردستان که این روزها شعار زن، زندگی و آزادی می‌دهند، تا همین چند سال قبل در خیابان به دختران حمله کرده و آرایشگاه‌های زنانه را آتش می‌زدند. این صدای رفراندوم‎خواهی که از حلقوم بی‌بی‌سی می‌شنوید، همان نعره بیعت‌طلبی داعشی‌هاست. سوریه‎سازی به همین سادگی است!
 
علی رجبی، فعال رسانه‌ای: «آسوشیتدپرس»، قرارداد «جیمز لاپورتا» خبرنگار تحقیقی خود را که «به نقل یک منبع اطلاعاتی آمریکایی» مدعی شده بود «روسیه به لهستان موشک شلیک کرده» اخراج کرد؛ چون ممکن بود این خبر جعلی موجب تشدید جنگ شود. ولی در ایران با «فوتبالیست/بازیگری» که مدام فیک‌نیوز استوری می‌کند، کار خاصی نداریم!
 
مرتضی طاهری، مداح اهل بیت(ع) و رئیس هیئت مدیره خانه مداحان: «ما دل به غبار کینه‌ها نسپردیم/ ما گل که نه، زخم طعنه‌ها را خوردیم/ با عشق وطن به پیش چشمان جهان/ این حلقه اتحاد یعنی بُردیم»
 
مهدی محمدی، تحلیلگر مسائل سیاسی: کاخ سفید بیانیه داده است فعلاً مذاکره نمی‌کنیم. یاد ۸۸ افتادم که تلفن‌ها را جواب ندادند به امید موفقیت فتنه. این بار هم آشکارا می‌گویند فعلاً برنامه آشوب است و مذاکره نمی‌کنیم. حالا که تا ته خط رفته‌اند، طبعاً از ایران انتظار صبوری یا خویشتن‌داری نباید داشته باشند. این روزها می‎گذرد... .
 
امین غفاری، فعال رسانه‌ای: قاتل اصلی کیان پیرفلک، علی کریمی است. استوری چند وقت پیش وی را ببینید. دستور حمله به ماشین‌های پلاک شخصی با شیشه دودی را می‌دهد؛ چرا که ماشین خودشان است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات