صبح صادق >>  پاسدار >> گزارش
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶  ، 
کد خبر : ۳۴۱۸۰۸
در هفتمین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج مطرح شد

بسیج مدرسه برائت از طاغوت

پایگاه بصیرت / حسن ابراهیمی
آیین اختتامیه چهارمین جشنواره اسوه و هفتمین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج همزمان با ایام‌الله هفته بسیج، با حضور فرمانده کل سپاه در مجموعه 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
 
بسیج؛ موفق، کارآمد و کارآزموده
به گزارش صبح صادق، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در این مراسم گفت: «من اعتقاد دارم اندیشه تشکیل نهاد عظیم بسیج یک الهام الهی بر قلب مبارک حضرت امام راحل(ره) بود و امروز با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) بسیج به مجموعه‌ای پایان‌ناپذیر، تمام‌کننده موفق و کارآمد، کارآزموده، اهل میدان و سرشار از فداکاری تبدیل شده است.»
سردار سرلشکر «حسین سلامی» با اشاره به تلاش تروریست‎ها و گروه‌های ضد انقلابی برای ایجاد التهاب در جامعه و میان ملت ایران، افزود: «بسیجیان با روحیه جهاد و شهادت توانستند مانند سپر بلا وارد میدان شوند و راه را بر دشمنان خدا ببندند.»
وی با بیان اینکه هفته‌ها و روزهای گذشته مختص بسیج است، اظهار داشت: «یک فتنه عظیم جهانی در مقابل ملت ایران شکل گرفته بود؛ ولی بسیج در مقابل این اشرار کوچک و بزرگ مقاوم ایستادگی کرد.»
فرمانده کل سپاه در ادامه تأکید کرد: «مردم ایران تحت هدایت‎های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) توانستند از تأثیرات ویرانگر و مخرب تحریم‌های جهانی فاصله بگیرند. تحریم نسخه تسلیم بود؛ ولی ملت ایران به جای تسلیم شدن در مقابل فشار جهانی ـ که با مدیریت آمریکا و متحدانش اعمال می‌شد ـ فرصتی بزرگ برای قطع وابستگی به جهان ساخت.»
سردار سلامی در ادامه گفت: «در تحریم توانستیم هوش مصنوعی را خلق کنیم، ما در تحریم توانستیم پهپادهای چندین هزار کیلومتر بُرد را که می‌تواند کشتی‌های متحرک دریا را هدف قرار دهد، بسازیم و در تحریم رشد کنیم.»
 
رنج دشمنان 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: «فتنه اخیر شبیه جنگ احزاب بود که از قبل شکل گرفته بود و در فتنه اخیر یکدیگر را ملاقات کردند. شکست‌های گذشته دشمنان را رنج داده و آنان را عصبانی کرده ‌است. بسیج تفسیر حضور ملائکه آسمانی در زمین است. اینها «أَشدّاء علی الکفار رحماء بینهم...» هستند؛ بسیج هم خدا را عبادت کرد، هم به همه بشریت اجتناب از تبعیت طاغوت را آموخت.
در این مراسم که سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج به عنوان میزبان ضمن ارائه گزارشی درباره فعالیت‎های این سازمان، گزارشی هم در دو رونمایی انجام شده در این مراسم ارائه کرد. رونمایی از سامانه رصد و مانیتورینگ پایگاه‎های مقاومت بسیج و سامانه شبیه‌ساز سلاح برای آموزش بسیجیان بعد از سخنرانی رئیس سازمان بسیج انجام شد.
همچنین در انتهای مراسم از برخی خانواده‌های معظم شهدا قدردانی شد و در نهایت با معرفی افراد برتر جشنواره اسوه و جشنواره مالک اشتر بسیج و اهدای جایزه و لوح سپاس از آنها تقدیر به عمل آمد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات