صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶  ، 
کد خبر : ۳۴۱۹۸۲

نکته‌گرام

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ‌ملی فوتبال ایران: شما بیشترین تلاش و اشتیاق‌تان به همراه شجاعت ذهنی‌ برای برنده شدن را به کار گرفته‌اید. من به شما افتخار می‌کنم؛ شما در داخل و خارج از زمین درخشیدید. این یک افتخار بود که جزئی از این خانواده فوتبال باشم. من معتقدم شما شایسته احترام کامل هستید. اعتبار را به کشور و طرفداران فوتبال دادید. 
 
ناصر کنعانی‌مقدم، سخنگوی وزارت خارجه: جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر به نمایشگاه انزجار افکار عمومی از رژیم آپارتاید صهیونیستی و اعلام همبستگی ملت‌ها با آرمان فلسطین تبدیل شده است. رژیم اشغالگر صهیونیستی منفور ملت‌هاست.
 
وحید یامین‌پور، فعال رسانه‌ای: اونا وقتی برنده می‌شن که بتونن نام ایران رو از همه میادین و عرصه‌های جهانی حذف کنن، تیم‌های ملی رو از درون دچار فروپاشی کنن، غم و اشک بازیکنان پس از باخت رو به بی‌تفاوتی تبدیل کنن، مردم مستقل جهان رو از حمایت ایران منصرف کنن. پروژه اصلی ترور ایران و هویت ایرانی است که شکست خورده است.
 
امیرعلی ابوالفتح، کارشناس مسائل آمریکا: ماجرای حذف کلمه «الله» از روی پرچم ایران از سوی فدراسیون فوتبال آمریکا دو نکته را یادآوری می‌کند: 1ـ اگر ایرانی‌ها در مورد هویت ملی خود متحد باشند، خارجی‌ها مجبور به عذرخواهی خواهند شد. 2ـ اگر آمریکایی‌ها اشتباهی مرتکب شوند، عذرخواهی می‌کنند؛ البته اگر طرف مقابل مقتدر باشد.
 
محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای: خیانت به کشور، فقط ارائه اطلاعات محرمانه به بیگانه است؟ مشورت دادن به دیپلمات دولت‌هایی که دشمنی‌شان با ایران ثابت شده و خط گرفتن و میان مردم دو قطبی و بدگمانی و اختلاف درست کردن هم خیانت است. این خیانت‌ها از احساس حقارت بر می‌خیزد.
 
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی: اگر چند مشکل بزرگ اقتصاد امروز کشور را نام ببریم، حتماً مشکل مسکن یکی از آنها خواهد بود. قانون مالیات بر خانه‌های خالی از اولین مصوبات مجلس یازدهم است که با تعیین مالیات بر خانه‌های خالی می‌خواهد جلوی دپوی خانه‌ها را بگیرد و دست سوداگران و سفته‌بازان این بازار را کوتاه کند. این کار موجب می‌شود عرضه و تقاضا در این بازار به تعادل برسد و قیمت خرید یا اجاره مسکن در بازار تعدیل شود.
 
مهدی فضائلی، روزنامه‌نگار و تحلیلگر مسائل سیاسی و فرهنگی: در پی دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر مساعدت زندانیانی که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارند، ۵۸۳ زندانی از زندان‌های مختلف در کشور آزاد شدند. چه خوب است دستور خردمندانه آقای محسنی اژه‌ای مصادیق بیشتری پیدا کند و افراد بازداشت شده دروقایع اخیر هم به حداقل برسند.
 
عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای: مکرون: زنان بیشتر و بیشتری از ترس اینکه مورد تعرض قرار گیرند، دیگر جرئت سوار شدن در وسایل نقلیه عمومی را ندارند. ما قصد داریم حضور پلیس در حمل‌ونقل را دو برابر کنیم، به ویژه در زمان‌هایی که حملات بیشتر مشاهده می‌شود. بعد وقت می‌گذارد با چند زن فراری ما که ایران مثل فرانسه شود؟ 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات