سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲  ، 
کد خبر : ۳۴۲۴۹۴

سرلشکر موسوی: ۱۳ هزار مسکن به کارکنان ارتش تحویل شده است

آیین افتتاح منازل سازمانی تهاتری نیروی زمینی ارتش صبح امروز (دوشنبه ۲۸ آذرماه) برگزار شد.

سرلشکر موسوی: ۱۳ هزار مسکن به کارکنان ارتش تحویل شده است

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با بیان اینکه همه می‌دانیم نیمی از سبد هزینه خانوار به مسکن اختصاص دارد، گفت: یکی از محورهای رکن فرماندهی کل قوا به اینجانب رفع نیازهای معیشتی به ویژه مسکن بود.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ۱۳ هزار مسکن به کارکنان تحویل و عقب‌افتادگی‌ها ترمیم شده است، تصریح کرد: ۱۹۷ تعاونی مسکن داشتیم که مشکلاتی وجود داشت که با تدابیر اندیشیده شده از مشکلات خارج شده و تعهدات خود را انجام دادند.

سرلشکر موسوی با اشاره به طرح کوثر با محوریت ساخت منازل ارتش بیان کرد: ما با همه محاسبات خود به این نتیجه رسیدیم که طرح کوثر بهترین طرح برای ساخت منازل مسکونی است. دستیابی به طرح کوثر با توجه به پروژه‌های گذشته محقق شده است.

فرمانده کل ارتش از ساخت ۶۰ هزار واحد مسکن خبر داد و گفت: در این راستا، فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده و همه منازل با برنامه دقیق تا پایان ۱۴۰۳ تحویل خواهد شد. 

وی افزود: البته ما برای حل مشکل کارکنان ارتش، ۹۰ هزار وام ودیعه مسکن اعطا کردیم که بخشی از مشکلات کارکنان را ترمیم می کند.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در حوزه ساخت منازل سازمانی به بلوغ رسیده است، تصریح کرد: ۸ هزار خانه سازمانی ساخته شده و‌ یک هزار و ۲۹۸ واحد امروز افتتاح شده و تحویل می‌شود.

وی افزود: هم‌اکنون بیش از ۱۰ هزار واحد در حال ساخت بوده و برای ساخت ۷ هزار خانه نیز برنامه‌ریزی شده است.

فرمانده کل ارتش در پایان از در جریان‌بودن نهضت ساخت منازل مسکونی در ارتش خبر داد و خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش در این عرصه پیشرو و پیشتاز بوده است. البته دلیل اصلی این پیشرو بودن به دلیل مدیریت جهادی امیر حیدری است که در کنار سایر مسئولان و فرمانده‌ها با کار جهادی اقدامات گسترده‌ای را در حوزه ساخت مسکن انجام داده‌اند.

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات