سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶  ، 
کد خبر : ۳۴۲۷۱۰

سردار رفیعی آتانی: هرکس به آمریکا و غرب اعتماد کند بازنده است

از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی عصر دیروز در یادواره شهدای بخش الموت شرقی به تشریح وقایع ۳ ماه اخیر کشور پرداخت و اظهار کرد: دشمنان همه توان و نیروهای خود را از منحرفین تا مرده ها و فسیل های سلطنت طلب و منافق را به میدان آوردند اما همچون گذشته از ملت شریف ایران شکست خوردند.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی بیش از ۲۶ هزار شهید از کردستان دفاع کردند که ۵ هزار نفر آنان، از رزمندگان کرد بودند و ۲۱ هزار نفر آنان از شهدای قزوین، تهران، قم و شیراز بودند و این موضوع نشان دهنده اهمیت مردم عزیز کرد برای مردم ایران است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: همانطور که در قطعنامه ۵۹۸ افرادی از داخل کشور برخی به آمریکا گرا دادند و یا منافقین را در مرصاد امیدوار کردند در حوادث اخیر نیز عده ای در داخل کشور به دشمنان گرا دادند و این موضوع باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: هرکس به غرب و آمریکا اعتماد کند خواهد باخت چرا که غرب و آمریکا مورد اعتماد نیستند اما ایران اسلامی قدرتمند با دستان پر با دشمنان گفتگو و مذاکره می کند و هیچگاه به دشمنان التماس نمی کند و اعتماد صددرصد به آنان ندارد.

سردار رفیعی آتانی اذعان کرد: درست است که در کشور مشکل اقتصادی و معیشتی وجود دارد و بخشی از جوانان بیکار هستند که قبول داریم اما باید این خانه را خودمان بسازیم چرا که اگر به بیگانه بسپاریم ساختمان ایران فرو می ریزد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین افزود: آمریکا در ایران آمده بود که بماند و شوروی را از رده خارج کند به خاطر همین ایران را پر از مهمات کرده بود که اگر جنگی صورت گیرد با شوروی بجنگند، در واقع باید گفت ایران یکی از دو ستون قدرت آمریکا در غرب آسیا بود یعنی ایران ستون نظامی آمریکا و عربستان ستون اقتصادی آمریکا بود که ایران از آمریکا گرفته شده و معلوم است که اگر فرصتی پیش آید تلافی می کند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها به این باور رسیده اند که ایران اسلامی به قدرت خطرناکی تبدیل شده و قابل تکثیر است به همین دلیل، جنگ را تحمیل کردند تا مدل انقلاب اسلامی تکثیر نشود.

این مسئول نظامی اضافه کرد: صحنه رویارویی ما با آمریکایی‌ها دقیق است فضایی، خیالی، هالیوودی و عملیات روانی نیست ما در جنگ با آنها جنگیدیم و در روی زمین آنها را مستاصل کرده ایم.

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات