صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵  ، 
کد خبر : ۳۴۲۷۶۷

نکته‌گرام

محمد جمشیدی، معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور: همکاران چینی به یاد داشته باشند که وقتی سعودی و آمریکا از گروه‌های تروریستی داعش و القاعده در سوریه حمایت کردند و با تجاوز نظامی وحشیانه یمن را ویران کردند، این ایران بود که با تروریست‌ها جنگید تا ثبات و امنیت در منطقه مستقر شود و تروریسم به شرق و غرب تسری نیابد.

علیرضا وهاب‌زاده، فعال رسانه‌ای: می‌پرسه از اعدام ناراحت نیستی؟ معلومه که ناراحتم! اما من از شهادت شهید عجمیان و علی‌وردی هم ناراحتم. هیچ کس از مرگ خوشحال نمی‌شه حتی قاضی پرونده! جز رجوی و اینترنشنال که این خون‌ها از هر طرف که باشه، براشون سود داره. اون‌هان که برای نان! و بقاشون دارن تشویق به خشونت و خونریزی می‌کنن.

مهدی محمدی، تحلیلگر مسائل سیاسی: مسئله این نیست که قاتل یا تروریست مجازات شود. این حق مردمی است که می‌خواهند در امنیت زندگی کنند. مسئله این است که پس از چند ماه، زمان آن رسیده که برای اکثریت بزرگ مردم نیز که آشوب را ناکام گذاشتند، گام‌هایی امیدبخش و ایجابی برداشته شود. آن وقت است که هیاهوی دشمن هیچ می‌شود.

تقی دژکام، فعال سیاسی: دیگر آقای کارتر هم اسلام‌شناس شده، مناخیم بگین اسرائیلی هم اسلام‌شناس شده. حال دیگر ما اسلام را نمی‌شناسیم و اینها اسلام را می‌شناسند. من نمی‌دانم اینها کی می‌خواهند به عروةالوثقی حاشیه بزنند!(امام خمینی) این روزها هم براندازها متخصص محارب‌شناسی بر اساس تحریرالوسیله شده‌اند!

محمد ایمانی، تحلیلگر مسائل سیاسی: کیوان عباسی، مدیر و رئیس شبکه ماهواره‌ای ضد انقلاب «من ‌و تو» در لندن توئیت زده است: «خاک بر سرتون! همه چیز رو فروختین‌ به چین، چین مالکیت جزایر سه‌گانه ایران رو بخشید به امارات!» آقا کیوان، خودتو به نفهمی نزن، سعی کن بفهمی! جایی که فروخته شد، بحرین بود. فروخته هم نشد؛ آمریکا و انگلیس دستور دادند، محمدرضا پهلوی گفت چشم!

وحید یامین‌پور، فعال رسانه‌ای: وقتی صدای تجزیه‌طلبی و توهین به نمادهای ملی از داخل بلند می‌شه، دیگران هم به خودشون اجازه می‌دن جزایر سه‌گانه رو قابل مذاکره بدونن. حالا همون تجزیه‌طلب‌ها نگران جزایر سه‌گانه شدند. چین غلط کرد با شما.

احسان تقدسی، فعال رسانه‌ای: توافق ایران با چین را «ترکمانچای» خواندند. توافق عربستان با چین را «توافق بزرگ» می‌خوانند. به نظر شما می‌شود اعتماد کرد و مملکت را به این افراد سپرد؟

سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: دولت مردمی شفافیت را از بازی با کلمات وارد عمل کرد. انتشار صورت‌های مالی ۳۹۶ شرکت دولتی و فهرست بدهکاران بانکی بدحساب و ابربدهکار جزء آرزوهای مطالبه‌گران شفافیت بود. ظاهراً یادآوری این اقدام از طرف رئیس‌جمهور، خاطر برخی منتفعان از عدم شفافیت یا کاسبان سیاسی این برگ‌ها را آزرده است!

رسول بابازاده، فعال رسانه‌ای: مجیدرضا رهنورد عامل شهادت شهیدان زینال‌زاده و رضازاده به دار مجازات آویخته شد؛ اما آمر این جنایت و حامی قاتل اینگونه جای جلاد و شهید رو عوض می‌کنه. معنی اعتراض رو هم فهمیدیم، یعنی با قمه اعتراض کنی و هر کی اومد جلوت وحشیانه تیکه پارش کنی!

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات