صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰  ، 
کد خبر : ۳۴۲۸۳۱

نکته‌گرام

محمد ایمانی، تحلیلگر مسائل سیاسی: تیم‌ها و تماشاگران ملیت‌های مختلف (از مراکش گرفته تا کرواسی و آرژانتین)، پرچم فلسطین را در جام جهانی برافراشتند؛ اما حتی یک تیم هم، کار مشابهی برای رژیم اشغالگر صهیونیست نکرد. این واقعیت میدان، ۷۴ سال پس از اشغال فلسطین است؛ با وجود همه خباثت‌های سیاسی و رسانه‌ای که غرب برای پاک کردن نام فلسطین و جایگزینی اسرائیل به کار بست.

محمد ثابتی، فعال رسانه‌ای: تفاوت انقلاب چمرانی با انقلاب کریمی؛ چمران آمریکا را رها کرد و در ایران به دل خطر زد، اما کریمی ایران را رها کرد و به آمریکا سفر کرد.

رانیا خالک، روزنامه‌نگار لبنانی: یک گروه لابی جنگ‌طلب طرفدار اسرائیل، هماهنگی اسرائیل با معترضان ایرانی را برای فروپاشی یک کشور دیگر در خاورمیانه پیگیری می‌کند. آنها می‌خواهند ایران را به لیبی تبدیل و شما را متقاعد کنند که این، یعنی آزادی.

مایا صباح، فعال رسانه‌ای عرب‌زبان: اعدام قاتل در ایران اقدامی ضدبشریت است، ولی سر بریدن صدها نفر در عربستان اجرای عدالت است!

حسین احمدی، کاربر فضای مجازی: یک روز می‌گن زاغ سفید دیدن و کار نظام تمومه. یک روز می‌گن پیروز بزرگ شده کار نظام تمومه. یک روز می‌گن آرژانتین قهرمان شده کار نظام تمومه. یک روز می‌گن سوسک توی حموم‌شون پشتک زده کار نظام تمومه و...؛ اینا همونا نیستن که به خاطر اعتقاد به خدا، آخرت و... به ما می‌گفتن خرافاتی؟!

مهدی محمدی، فعال رسانه‌ای: ورق خیلی زود برگشته. فلان کشور، به واسطه‌ها اصرار می‌کند به ایران پیغام بدهند «ایران‌اینترنشنال» ربطی به آن ندارد و اهمیتی به سرنوشت اعضای آن نمی‌دهد. دیگری پیام داده است حاضر به تبادل اطلاعات و عملیات مشترک درباره معارضان ایرانی است، مشروط به اینکه خود هدف هیچ عملیاتی نباشد و... . خلاصه، بازار گرم است. جنس تاریخ مصرف گذشته را به حداقل قیمت ممکن به حراج گذاشته‌اند!

داریوش سجادی، فعال رسانه‌ای مقیم خارج: خدا رحمت کند شهید چمران را که آنقدر دغدغه ایران و شجاعت داشت که از بهترین موقعیت شغلی و تحصیلی در آمریکا عافیت‌طلبی نکرد و به تهران بازگشت و به «انقلاب اسلامی مردمش» پیوست. حال وی را مقایسه کنید با علی کریمی، رهبر دیپلمه فانتزی که در حرف زدن یومیه‌اش نیز فلتات لسانی دارد و بعد از انبوهی ارتکاب شجاعت از «دوبی» نهایتاً موفق به اخذ ویزا از ایالات متحده شد.

مریم دهقانی، کاربر فضای مجازی: بی‌بی‌سی، پگاه آهنگرانی رو آورده به عنوان کارشناس سیاسی؛ مجری ازش می‌پرسه که به نظر شما تفاوت این اعتراضات با اعتراضات ۸۸ چیه؛ خانم آهنگرانی در جواب می‌گه که اعتراضات ۸۸ پروژه خود نظام بوده؛ اعتراضات الآن واقعاً جلوی نظام ایستاده... از کِی سطح بی‌بی‌سی اینقدر نازل و سخیف شده؟!

علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت: ‏دور دوم سفرهای استانی با تأکید بر افتتاح پروژه‌های جدید آغاز شد؛ استقبال ده‌ها هزار نفری مردم خونگرم خراسان جنوبی، دولت را در مسیر خدمت مصمم‌تر کرد. این سرمایه عظیم مردمی است که ‎آینده روشن ایران عزیز را تضمین می‌کند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات