سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴  ، 
کد خبر : ۳۴۳۰۰۸

خزعلی: ضدانقلاب با شعار آزادی، دیکتاتوری مطلق به خرج داد

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در مورد دیکتاتوری ضد انقلاب در اغتشاشات اخیر گفت: ضد انقلاب و معاندین با شعار مخالفت با دیکتاتوری، دیکتاتوری مطلق به خرج دادند و تلاش کردند با تهدید، ارعاب و تحت فشار قرار دادن، به اهداف‌شان برسند.

خزعلی: ضدانقلاب با شعار آزادی، دیکتاتوری مطلق به خرج داد

وی افزود: این مسئله را اربابان‌شان در سطح جهانی و اذناب‌شان در سطح ملی و منطقه‌ای سعی کردند پیش ببرند لذا شاهد هستیم که آمریکا با قلدری، عضویت ایران در کمیسیون حقوق بشر و کمیسیون حقوق زن لغو می‌کند و این ها همه با تحت فشار قرار دادن جامعه جهانی و یک دیکتاتوری مطلق و زورگویی انجام می‌شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: مردم ما باید توجه کنند که کسانی که حرف از آزادی و چند صدایی می‌زنند، اگر قدرت دست‌شان بیافتد، اجازه نمی‌دهند که جز یک صدا شنیده شود.

خزعلی ادامه داد: در سازمان ملل اگر کسی دنبال حقوق زنان است یا می‌خواهد بگوید حقوق زن در کشوری تضییع شده، باید حقوق زن را با حضور نماینده آن کشور احیا کند و اگر می‌خواهد اعتراض کند با حضور او در سازمان ملل این کار را انجام بدهد نه اینکه این کشور را حذف کند.

وی تصریح کرد: آمریکا این دیکتاتوری را گاهی اوقات از طریق حذف معنوی و لغو عضویت و گاهی اوقات هم از طریق حذف فیزیکی انجام می‌دهد، همان‌طور که دیدیم دانشمندان ما را حذف فیزیکی می‌کنند زیرا در راستای اهداف آن‌ها کار نمی‌کنند و به اهداف آن‌ها صدمه می‌زنند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در پایان اظهار کرد: آن‌ها می‌خواهند یک هدف و یک صدا و یک حاکمیت در کل جهان برقرار باشد ولی نمی‌توانند زیر ملت‌ها بیدار شده‌اند و ان‌شاءالله در مقابل این حرکت‌ها می‌ایستند.

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات