صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷  ، 
کد خبر : ۳۴۳۰۵۲

نکته‌گرام

متیو پتی، کارشناس آمریکایی روابط بین‌الملل: در بسیاری از گفت‌وگوها در مورد ایران، تحریم‌ها، اصلاحات یا انقلاب، فرض بر این است که در صورت موفقیت یک انقلاب، تحریم‌ها از بین خواهند رفت؛ اما به احتمال زیاد، ایالات متحده از تحریم‌ها برای گرفتن امتیازهای هر چه بیشتر از یک دولت پس از انقلاب استفاده خواهد کرد.
 
فؤاد ایزدی، کارشناس مسائل سیاسی: در تبلیغات رژیم فرانسه، اگر فرد مسلمانی به فرانسوی‌ها حمله کند، سریع تروریست خوانده می‌شود؛ ولی اگر فرد فرانسوی به مسلمانان حمله کند، دقت می‌شود از کلمه ترور استفاده نشود. اگر مسلمانان هم اعتراض کنند، با سرکوب پلیس مواجه می‌شوند.
 
عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای: رئیس‌جمهور فرانسه گفته است: «اطمینان دارم مشکلات در خاورمیانه تنها در صورتی قابل حل است که ما بتوانیم چارچوبی برای رایزنی پیدا کنیم که ایران را با توجه به نفوذش در منطقه شامل شود.» آفرین پسر عاقل! پس انقلاب چی شد؟ کدام نفوذ! علی‌نژاد چی شد؟
 
سیدرسول موسوی، دستیار وزیر امور خارجه: امروز با دعوت از سرپرست سفارت افغانستان، ضمن تشریح موضع سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره تعلیق تحصیل دانشجویان دختر در دانشگاه‌های افغانستان آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای مساعدت به حل مشکلات ادامه تحصیل دختران به طرق مختلف، از جمله به صورت برخط و استفاده از زیرساخت‌های موجود در ایران اعلام کردم.
 
محمد مرندی، مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران: اگر ایران به دنبال سلاح هسته‌ای بود، یک سال پیش ساخته بود. در جریان مذاکرات هسته‌ای وین، رژیم‌های غربی مدام ادعا می‌کردند برنامه هسته‌ای ایران «به نقطه‌ای بدون بازگشت می‌رسد». ماه‌ها از مذاکرات گذشته و غرب ساکت است. چرا؟ دروغ می‌گفتند.
 
علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت: مگر فایزر و مدرنا شفابخش کرونا نبود و بسته واکسن ما ناکارآمد؟! فوتی‌های سه رقمی آمریکا، فرانسه و آلمان ثابت می‌کند آن زمان هم فضاسازی‌ رسانه‌ای‌شان دروغ بود. آن روز هم اسیر سیاه‌نمایی نشدیم و با دانش بومی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های جهانی، فقط در همین آذرماه ۱۳ روز بدون فوتی داشتیم.
 
محمد اکبرزاده، فعال رسانه‌ای: از نظر کسی که در این سه ماه سعودی اینترنشنال را دنبال کرده است: در اشنویه حکومت خودمختار تشکیل شده! تانک‌های حکومت در خیابان‌ها مستقر هستند! در سومین موج از اعتصابات سراسری، کاسب‌ها از کار دست کشیده‌اند و مغازه‌های شهر تعطیل است! تماشای دائمی اینترنشنال شما را «کودن» می‌کند.
 
کاظم غریب آبادی، دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران: سرکوب شدید معترضان مسالمت‌آمیز در فرانسه، میزان بی‌توجهی این کشور به حقوق بشر را ثابت می‌کند. دولت فرانسه با خشونت تمام، صداهای مخالف را خاموش می کند. استانداردهای دوگانه در قبال حقوق بشر چرخش جدیدی پیدا کرده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات