صبح صادق >>  دیدگاه >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷  ، 
کد خبر : ۳۴۳۲۱۹
حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی تأکید کرد

اقدام شبکه‌ای در برابر تهاجم شبکه‌ای دشمن

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: «دشمن اقدامات خود را به‌صورت شبکه‌ای انجام می‌دهد، پس ما هم باید شبکه‌ای کار کنیم.»
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی ‌صادقی در نشست تخصصی تعلیم و تربیت بسیج فرهنگیان، اظهار داشت: «بزرگ‌ترین نعمت دفاع مقدس، ۲۰۰ هزار نفر شهید بود. 200 هزار انسان به مقصد رسیدند و دفاع مقدس، مهم‌ترین عامل ماندگاری انقلاب اسلامی است.»
وی با بیان اینکه انقلاب فراز و نشیب داشته، اما توقف نداشته و رو به جلو حرکت می‌کند، ادامه داد: «از دشواری‌ها باید برای قوی‌ شدن و پخته‌ شدن استفاده شود و این قوی ‌شدن، فرآیند سقوط و نابودی دشمن را سرعت می‌بخشد.»
حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی گفت: «تفسیر‌ها را نگاه کنید و ببینید خداوند در قرآن به مسلمانان هشدار داده که مراقب ارتجاع و ارتداد باشند. اکنون در خطر ارتجاع هستیم و باید از آیات قرآنی به خوبی بهره ببریم. اگر از قرآن استفاده نکنیم، بی‌عرضه هستیم، قرآن «تبیان لکل شئ» است.»
وی مطرح کرد: «قبول داریم که مهم‌ترین مشکل امروز کشور، مشکل اقتصاد و معیشت است و مهم‌ترین حمله دشمن هم حمله اقتصادی است که در این حمله، از جنگ ترکیبی و فکری استفاده می‌کند.»
حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی ادامه داد: «بنده نگرانی دارم و باید مواظب باشیم دشمن با جنگ گسترده اقتصادی، ما را غافل نکند. بیایید در جامعه، به فکر حمله دیگر دشمن هم باشیم. حمله اصلی دشمن، حمله به مبانی انقلاب، هویت‌زدایی و شکستن ارکان انقلاب است.»
نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: «حمله نظامی، اقتصادی و سیاسی همگی بهانه است و حمله اصلی به مبانی دینی جوانان ما صورت گرفته است.»
حاجی‌صادقی با بیان اینکه اگر دین باقی بماند، اقتصاد و سیاست درست می‌شود، گفت: «آن چیزی که در این چهل و چهار سال نگذاشته که تیشه‌ای به ریشه انقلاب برسد، دین است. باید مواظب باشیم، چون در زمان حمله به اقتصاد، حمله به دین هم شکل می‌گیرد.»
وی با بیان اینکه باید به حال کسی گریه کرد که تیر دشمن به دین او برخورد کرده است، گفت: «باید مراقب باشیم تا در جامعه، دینداری ضد دین یا غیر انقلابی به وجود نیاید. نقشه دشمنان این است که دین را با دین سَر ببُرند. دشمنان می‌گویند اگر می‌خواهید آینده کشوری را صاحب شوید، به سراغ جوانان و نوجوانان آن کشور بروید و دین آنها را نشانه بگیرید.»
حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی نقطه تمرکز حمله دشمنان را حمله به دین نوجوانان و آموزش و پرورش دانست و گفت: «در تلاش جهادی باید دوندگی علمی داشته باشیم و جهت‌دار و دشمن‌شکن باشیم. اگر بناست حلقه صالحین در بسیج فرهنگیان تشکیل شود، باید جهادی عمل کنیم.»
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: «باید شبکه صالحین فرهنگیان به معنای واقعی، محکم و استوار شکل بگیرد و هر یک از سرمربیان شبکه صالحین باید به طور مداوم نشست داشته باشند.»
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات