صبح صادق >>  پاسدار >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹  ، 
کد خبر : ۳۴۳۲۳۴

چرا وام جهیزیه تعطیل شده است؟!

پایگاه بصیرت / علیرضا جلالیان

09120008949/ از سال 1392 رهبر معظم انقلاب برای اجرای اقتصاد مقاومتی دستور دادند و بارها تأکید کردند. جدیت نداشتن برخی از متولیان امر در اجرای این موضوع مهم سبب شده است امروزه دشمنان با این اهرم همچنان درصدد فشار آوردن و بهم ریختن بازار و ایجاد بی‌ثباتی در وضعیت معیشت مردم و اقتصاد کشور باشند. کسانی که تعلل و ترک فعل کردند، باید مؤاخذه شوند./ «همدانی»
09330001858/ با سلام، درد و گرفتاری بزرگ بشریت این است که فراموش کرده مخلوق است و خالقی دارد.
09120008949/ از مدیریت خوب و توانمند فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا که با فعالیت‌های شایسته فرهنگی و تبلیغی برای حفظ ارزش‌های اسلامی و انسانی در فروشگاه‌ها اقدامات مؤثری در زمینه حضور همراه با آرامش خانواده‌ها فراهم کرده‌اند، تشکر وافر داریم./ «جمعی از مشتریان اتکا»
09120007142/ با سلام، چرا وام جهیزیه فروشگاه‌های سپاه یک سال است که تعطیل شده است؟ ترغیب به ازدواج مگر یکی از فرامین فرمانده معظم کل قوا نیست؟ مگر یکی از برنامه‌های مصوب سپاه پرداخت تسهیلات برای ازدواج نیست؟
09300005741/ با عرض سلام و خسته نباشید خدمت زحمت‌کشان، جان بر کفان سبزپوش و سربازان ولایت، بررسی کنید و بپرسید ۱ـ چرا فوق‌العاده ویژه به صورت کامل ۳۵ یا ۵۰ درصد برای نیروهای مسلح اجرا نمی‌شود؟ ۲ـ سنوات تحصیلی دانش‌آموختگان برای بازنشستگی یا ارشدیت لحاظ نمی‌شود؟ ۳ـ چرا نیروهای مسلح پیگیر قانون ۲۰ درصدی افزایش کل حقوق نسبت به وزارتخانه‌ها و... نیستند؟
09150001105/ چرا خبری از مشوق‌ها و خدمات حمایتی سپاه جدای از خدمات دولت در بحث جوانی جمعیت و حمایت از فرزندآوری، به ویژه حمایت از خانوادهای با سه فرزند به بالا نیست. ما فقط وعده شنیدیم.
09120009836/ ما در سطح کشور در بخش‌بندی سیاسی استان و شهرستان و شهر و بخش و ناحیه و روستا و دهستان و این موارد را داریم. مثلاً در شهر اصفهان هم شهردار داریم هم فرماندار، یا در تهران همینطور. به نظر می‌آید با تغییری کوچک می‌توان شهردار و فرماندار و سایر رده‌های مشابه را یکی کرد و این منجر به کاهش نیروهای دولتی نیز می‌شود.
09120006281/ امروز که قیمت دلار و طلا این چنین است، دوستان دولتی و برخی اقتصاددانان چنین تلقی می‌کنند که به خاطر دستکاری دلالان بازار این اتفاق افتاده، درحالی که اتفاق اصلی را بانکداران خصوصی و خود دولت با ادامه خلق پول بانکی و کاهش ارزش ریال رقم زدند، این حجم تولید نقدینگی با وام بدون رشد تولید متناسب با آن عامل کاهش ارزش ریال شده است. تقریباً چیزی گران نشده و فقط ارزش ریال کم شده است. در این میان، فقط طبقه کارگر و کارمند روز مزد ضرر کرده، راهکارش محاسبه دستمزد و حقوق، مبتنی بر ارزش طلاست.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات