صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲  ، 
کد خبر : ۳۴۳۴۰۴

نکته‌گرام

امیرعلی ابوالفتح، کارشناس مسائل آمریکا: وقتی گفته می‌شود جنگ اوکراین برای آمریکا سود دارد؛ یعنی این: «فروش تسلیحات آمریکایی به کشورهای عضو ناتو در سال ۲۰۲۲ به لحاظ تعداد و ارزش، تقریباً دو برابر شده است.» قربانیان هم، مردم اوکراین هستند.
 
عباسعلی کدخدایی، عضو حقوقدان شورای نگهبان: تروریسم و ‎افراطی‌گری دو روشی است که آمریکا و کشورهای همسو برای تحکیم سلطه غیرقانونی و نامشروع خود در منطقه غرب آسیا از آن بهره می‌برند. اعتراف مقامات آمریکایی دلیلی انکارناپذیری بر این مدعاست. در مقابل این نقض آشکار حقوق بین‌الملل چه باید کرد؟
 
هادی بیگی‌نژاد، فعال سیاسی: حضور خیره‌کننده مردم در مراسم تشییع شهدای گمنام در سراسر کشور، واقعیت ملت ایران است. آقایان مثلاً جامعه‌شناس که صبح تا شب مطلب می‌نویسند که مردم از اعتقادات اسلامی و انقلابی خسته شده‌اند، نظری در مورد این نمایش باشکوه دینداری ملت در شهرها و روستاها ندارند؟
 
محمد لسانی، فعال رسانه‌ای: از کانادا تا مکزیک ۵۶ نفر به خاطر سرما کشته شدند. وقتی رسانه کاخ باکینگهام، نمی‌خواد بگه آمریکا در بحران فرو رفته، پای دو تا کشور همسایه رو میاره وسط! بین کانادا تا مکزیک چیزی جز آمریکا نیست.
 
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه: رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۲۲، ۲۲۰ فلسطینی را کشت، ۹ هزار نفر را مجروح، ۶ هزار و ۵۰۰ نفر را دستگیر، ۸۳۲ ساختمان را ویران و ۱۳ هزار درخت زیتون را ریشه‌کن کرد. از نظر آمریکا و اروپا، این همه جنایت حتی علیه زنان و کودکان نه تنها نقض حقوق بشر نیست، بلکه شایسته حمایت است!
 
محمد ایمانی، فعال سیاسی: رئیس جدید پارلمان اسرائیل یک همجنسگراست! این خود سند فروپاشی رژیم نامشروع صهیونیستی است، روشن‌تر از این؟!
 
حسین دلیریان، سخنگوی سازمان فضای ایران: سازمان فضایی ایران با بررسی تصاویر ماهواره‌ای اعلام می‌کند، پل کلانتری نقش بسزایی در خشک شدن دریاچه ارومیه داشته است. میزان مصالح واردشده به دریاچه برای احداث این میانگذر و برهم خوردن چرخه جریان‌های آبی در نیمه شمالی و جنوبی این دریاچه، یکی از عوامل تخریب اکوسیستم و خشک شدن آن است.
 
محمد اکبرزاده، فعال رسانه‌ای: بی‌نزاکتی مشمئزکننده و کم‌سابقه علی کریمی، بیشتر از هر چیز نشان‌دهنده خالی بودن دست‌ها و عصبانی بودن از «شکست» و همراه نشدن مردم است! ناجنبش مبتنی بر «فحش» به ته خط رسیده!
 
احسان صالحی، فعال رسانه‌ای: برآشفتن آقای همتی از انتشار آمارهایی که در دوره ریاستش جزء ممنوعه‌ها شد، قابل انتظار بود؛ چون نشان داد علاوه بر سلطان چاپ پول، سلطان تورم هم هستند. جداول، تولید همان اداره و کارشناسانی در بانک است که در دوره شما این وظیفه را داشتند. نتیجه اخلاقی: وقت عصبانیت دست به توئیت نشوید!
 
عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت: بعد از شهادت چهار کودک در شیراز و ایذه عده‌ای‌ـ حتی افراد شناخته شده در داخل‌ـ بلافاصله نظام را عامل آن معرفی کردند، حتی نمی‌گفتند این کار چه دستاوردی برای نظام دارد؟ ‏اما ناگهان کاشف به عمل آمد که این اتهام محصول اتاق فکر سرویس‌های امنیتی در همسایگی است که باید عبارت «رژیم کودک‌کش» را از روی اسرائیل برداریم و پشت گردن جمهوری اسلامی سوار کنیم و تصویری نو از آن بسازیم.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات