صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳  ، 
کد خبر : ۳۴۳۴۵۲

نکته‌گرام

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه: با وزرای خارجه پاکستان، کویت و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی رایزنی تلفنی داشتم. پیگیری مناسبات دو و چندجانبه در دستور کار بود. بر محکومیت هتک حرمت صهیونیستی مسجدالاقصی و توهین نشریه فرانسوی به مرجعیت دینی تأکید کردیم. ضرورت اقدام مؤثر OIC، جوامع و دول مسلمان مورد تأکید همه ماست.

مهدی محمدی، کارشناس سیاسی: مهم‌ترین پروژه‌ای که طرف خارجی اکنون نیرو و انرژی بسیار صرف آن می‌کند، شکل دادن به رهبری جدید، واحد و ظاهرا مشروع برای حرکت براندازانه در خارج از کشور است. شاید عجیب به نظر برسد؛ اما شواهد نشان می‌دهد این برای سیا و موساد از برنامه هسته‌ای و موشکی ایران هم مهم‌تر است.

علی مطراوی، کاربر فضای مجازی: آزادی ‌بیان در فرانسه اینجوریه که شما می‌تونی به تمام مقدسات مسلمانان توهین کنی، ولی اگر راجع به هلوکاست نقدی کنی یا امانوئل مکرون رو به خاطر سیاست‌هاش به هیتلر تشبیه کنی، ۱۰۰۰۰ هزار یورو جریمه می‌شی و زندان و اخراج هم در انتظارته!

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه: فرانسه با سابقه تاریخی سیاه استعمار، نقض حقوق بشر و آزادی بیان در داخل و خارج، حق توجیه توهین وقیحانه به مقدسات دیگر کشورها و ملت‌ها و پیروان ادیان الهی را به بهانه آزادی بیان ندارد. آنچه دولتمردان فعلی فرانسه باید رعایت کنند، اصول بدیهی و اساسی در روابط بین‌الملل، یعنی احترام متقابل، مداخله نکردن در امور داخلی دیگران و احترام به ارزش‌ها و مقدسات ملی، دینی و مذهبی دیگران است.

عبدالرحیم انصاری، کاربر فضای مجازی: یک کودک ۶ ساله در آمریکا به معلمش تیراندازی کرد و بازداشت شد! اینجا دو نکته وجود دارد: ۱ـ کودک ۶ ساله چرا باید به اسلحه دسترسی داشته باشد؟ ۲ـ بازداشت یک کودک ۶ ساله چه نسبتی با حقوق کودکان دارد؟ فعلاً که خفه خون گرفته‌اند، اما اگر ایران بود، آن را انقلاب دهه نودی‌ها می‌نامیدند!

عباس طاهری، کاربر فضای مجازی: محمدمهدی کرمی پیکر شهید روح‌الله عجمیان روبه زمین می‌کشه و با کفش به صورتش می‌کوبه... فیلمش رو خوب ببینید چون از امروز روضه می‌خونن برای کرمی و تبدیلش می‌کنن به یه قهرمان! قهرمانی که مظلوم گیر آورد... تنها گیر آورد و رحم نکرد... حواس‌مون باشه جای شهید و جلاد عوض نشه دوباره.

مهدی کشت‌دار، مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه: دروغ. دروغ. دروغ. تنها دستاورد قابل ذکر معاندین در این روزها همین خبرهای کذب در فضای مجازی است. شهر فتح می‌کنند، پادگان می‌گیرند، ترور می‌کنند، اعتصاب سراسری پیش می‌برند؛ همانطور که قاضی صلواتی بعد از تماسی که داشتم، متوجه ترور خود شد!

مجتبی توانگر، نماینده مجلس: با تلاش حاج‌قاسم، در فاصله ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۹ ایران حدود ۱۵۰ میلیارد دلار با عراق تجارت داشت. سردار سلیمانی علاوه بر امنیت، میدان و دیپلماسی را در خدمت پیشرفت ایران و منطقه قرار داده بود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات