صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶  ، 
کد خبر : ۳۴۳۸۹۲

نکته‌گرام

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت: ارتش تروریستی آمریکا و شرکای اروپایی‌اش حدود ۱۰۰ جنگ مستقیم یا نیابتی را در یک قرن اخیر انجام داده است. تروریسم همان‌جا در غرب است ...
 
 عبدالرحیم انصاری، فعال رسانه‌ای: پلیس آمریکا یک قتل دردناک دیگر را در کلاس قتل جورج فلوید رقم زد؛ مقتول باز هم طبق معمول سیاه‌پوست بود؛ نه آشوبگر بود، نه اسلحه داشت؛ تصادف کرده و زخمی بود؛ التماس می‌کرد، ولی او را زجرکُش کردند. شخصاً ندیدم بی‌بی‌سی فارسی یا اینترنشنال خبرش را منتشر کنند و برایش دل بسوزانند!
 
محمد کاظم آل‌صادق، سفیر ایران در بغداد: جمهوری اسلامی با وجود اتهامات واهی با هدف انحراف افکار عمومی از عامل اصلی بحران قیمت دلار، حامی نخست توسعه، ثبات و پیشرفت عراق باقی خواهد ماند. افزایش قیمت دلار در عراق به دلیل دخالت‌های آمریکا در اقتصاد این کشور است.
 
عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای: سفارت انگلیس جاسوس اکبری را جذب و برای خروجش از کشور سناریوی سکته را طراحی و اسرار وزارت دفاع را... حالا بستن سفارت یا اخراج سفیر هیچ، لااقل بچه حزب‌اللهی‌ها اینجا تاریخ را به هم پیوند دهند که این سفارت کارکردش در امتداد سفارت آمریکاست و می‌شود نام آن را همیشه لانه جاسوسی ٢ گذاشت.
 
عباسعلی کدخدایی، رئیس کمیته ویژه پیگیری پرونده ترور حاج قاسم: آمریکا طبق کنوانسیون ۱۹۷۳ ملزم به ایفای دو تعهد مهم است: ۱ـ متهمان ترور مقامات رسمی یا اشخاص تحت حمایت کنوانسیون را تحت محاکمه و پیگرد قرار دهد. ۲ـ آنان را به دولت قربانی(زیان‌دیده) جهت محاکمه مسترد کند. به نظر شما رژیم آمریکا به کدام یک از این تعهدات خود در قبال ایران به عنوان عضوی از کنوانسیون عمل می‌کند؟
 
امیرعلی ابوالفتح، کارشناس مسائل آمریکا: اوکراین باید قربانی می‌شد تا آمریکا در رقابت با روسیه برای صدور انرژی به اروپا، به پیروزی برسد. البته اوکراین تنها کشوری نیست که برای پیروزی آمریکا در رقابت‌های جهانی و حفظ جایگاه اول جهان قربانی شد.
 
مهدی خانعلی‌زاده، فعال رسانه‌ای: «کینان اندرسون» معلم دبیرستان و پدری ۳۱ ساله، اینگونه دردناک و با شوک‌های الکتریکی متعدد پلیس آمریکا به قتل رسید. این معلم جوان یکی از ۱۱۷۶ نفری است که پلیس ایالات متحده در یک‌سال اخیر کشته است. «واشنگتن» باید از سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) اخراج شود.
 
سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: ‏لحظه دلنشین لبخند رضایت خانواده مهریزی هنگام خانه‌دار شدن و پایان یافتن دل‌نگرانی‌ها. عزم دولت سرعت بخشیدن به پیشران مسکن است. رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: «با دستور رئیس‌جمهور عملیات ساخت ۲۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در یزد آغاز و صدها واحد ویلایی نیز تحویل مردم شد.»
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات