صبح صادق >>  صفحه آخر >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰  ، 
کد خبر : ۳۴۳۹۲۰

بشّرنی بالاسلام

آقای «جرج جرداق» مسیحی اهل لبنان و صاحب کتاب «الامام علی(علیه‌السلام) صوت العدالة الانسانیة» که نمی‌تواند سوار هواپیما شود، برای دیدن رهبر معظم انقلاب، مرز به مرز آمد تا به ایران رسید.

 معظم‌له از او خیلی تجلیل و تمجید کرده، فرمودند: «راجع به کتابی که در مورد امیرالمؤمنین(ع) نوشتید، من به عنوان فرزند امیرالمؤمنین(ع) از شما تشکر می‌کنم، چرا که شما این کتاب را درباره پدر و مولای ما نوشتید. از آنجا که حضرت امیر(ع) هر کس را که به ایشان خدمتی بکند، بی‌جواب نمی‌گذارد، یک پیشنهاد دارم.»

 جرج جرداق گفت: «بفرمایید.» ایشان فرمودند: «کار شما ناقص است، پیشنهادم این است برای اینکه صله حضرت علی(ع) به شما برسد، الاحسان بالاتمام، کارتان را تمام کنید و اتمام کار شما به این است که درباره عمه سادات حضرت زینب(س) کتابی بنویسید. اگر این کار را کردید، من به شما قول می‌دهم که حضرت علی(ع) شما را بی‌جواب نخواهد گذاشت.» او هم قبول کرد و گفت این کار را خواهم کرد. سپس بلند شد تا برود، من برای بدرقه ایشان آمدم، ایشان به من گفت:

«بشرنی السید القائد بالاسلام؛ رهبر انقلاب مرا بشارت داد به اینکه مسلمان خواهم شد» «وان خدمة سیدتنا(علیها‌السلام) نتیجته هو الاسلام، صلته هو الاسلام»؛ اینکه آقا فرمودند: بدون صله نخواهد گذاشت، این مژده را ایشان به من دادند که در آینده مسلمان خواهم شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌کاشانی 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات