صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷  ، 
کد خبر : ۳۴۴۰۴۴

نکته‌گرام

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه: تظاهرات، اعتراض، درگیری و خشونت در پاریس، لندن و تل‌آویو! اما رسانه‌های آنها از اعتراضات در ایران سخن می‌گویند که با وجود همه تلاش‌های غرب برای ایجاد، تشدید و دوام آن، بیشتر از یک ماه پیش به خاموشی رفته است.جنگ جاری ترکیبی و شناختی غرب علیه ایران، استمرار جنگ نظامی، اقتصادی، سیاسی و روانی آنها علیه ایران است و همچون گذشته محکوم به شکست است.

 

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه: در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی حضور یافتم. نمایندگان در حضور سردار سلامی از تلاش این نهاد حاکمیتی برای حفظ امنیت ملی قدردانی کردند. مجلس در اقدامی متقابل درصدد قرار دادن عناصر ارتش کشورهای اروپا در فهرست تروریستی است. پارلمان اروپایی به پای خود شلیک کرد. پاسخ، متقابل است.

 

فؤاد ایزدی، کارشناس مسائل بین‌المللی: ۱ـ قرآن‌سوزی با حضور پلیس و حمایت رسمی رژیم سوئد، ۲ـ رأی به قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی؛ ۳ـ حمایت از اغتشاشات براندازانه. واقعاً اروپایی‌ها دیگر چه کار باید انجام دهند تا عده‌ای متوجه دشمنی آنها با اسلام و ایران شوند؟

 

سیدعباس موسوی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان: سازمان‌های تروریستی از ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۷ به ویژه بازه زمانی ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ که داعش بخش‌های وسیعی از عراق و سوریه را تحت سیطره داشت، حملات بسیاری را از شمال تا جنوب اروپا طراحی و اجرا کرد. اگر سپاه پاسداران ایران نبود، آنها هنوز باید در خیابان‌های خود جنازه جمع می‌کردند.

 

فهیمه خلجی، کاربر فضای مجازی: شبنم مددزاده وقتی ایران بود بارها علیه حجاب اجباری بیانیه نوشته بود و دانشجوها رو تحریک می‌کرد؛ ولی حالا حتی برای رنگ روسری و مانتو شلوارشم باید از مریم رجوی اجازه بگیره.

 

وحید تقوی، کاربر فضای مجازی: سپاه در حمله تروریست‌های داعشی، زلزله، سیل و همه آسیب‌های اجتماعی کنار مردم بوده... با یک قطعنامه از دل‌های مردم بیرون نخواهد رفت!

 

محمد سعید احدیان، دستیار رئیس مجلس شورای اسلامی: سخنگوی وزارت خارجه آلمان: «قرار دادن سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی با موانع حقوقی روبه‌روست.» زمزمه عقب‌نشینی جبهه غرب به دلیل نگرانی از تصمیم مجلس برای اقدام متقابل شنیده می‌شود. برای خوش‌بینی هنوز زود است؛ اما تجربه قانون لغو تحریم‌ها نشان داد به عقلانیت انقلابی می‌توان تکیه کرد.

 

سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: آزموده را آزمودن خطاست! نقض قواعد بین‌المللی و تبعیت پارلمان اروپا از آمریکا در تروریستی خواندن سپاه، نوعی عقده‌گشایی از شکست اغتشاشات است که تیر حمایت آشکارشان به سنگ خورد و این اقدام نمایشی نه تنها دوپینگ معاندان نخواهد بود؛ بلکه عواقب آن گریبان‌گیر اروپا خواهد شد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات