صبح صادق >>  صفحه اول >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸  ، 
کد خبر : ۳۴۴۰۶۴
بزرگداشت شهید حسن باقری و 4 هزار و ۳۶ شهید اطلاعات سپاه

انتشار ۲۵۴ عنوان کتاب

چهلمین سالگرد شهادت شهید سرلشکر پاسدار حسن باقری و شهدای اطلاعات و عملیات سپاه برگزار شد.
به گزارش صبح صادق سردار «محمد تولایی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان اطلاعات سپاه در حاشیه چهلمین سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار شهید حسن باقری و شهدای اطلاعات سپاه، اظهار داشت: «روز نهم بهمن روز شهادت شهید باقری، «روز شهدای اطلاعات سپاه پاسداران» نام‌گذاری شده است.» وی با اشاره به اهمیت اطلاعات در دفاع مقدس، گفت: «در زمان آغاز جنگ تحمیلی، سپاه هیچ تجربه‌ای در زمینه مبارزه با دشمن خارجی نداشت و به همین دلیل بخش اطلاعات و سایر ساختارها باید تأسیس می‌شد. بر همین اساس، وقتی حسن باقری وارد جبهه می‌شود، به واسطه خلأ موجود در زمینه اطلاعات، اقدام به تأسیس مجموعه اطلاعات و جمع‌آوری اطلاعات می‌کند.»
وی گفت: «بزرگداشت شهید حسن باقری و 4 هزار و ۳۶ شهید اطلاعات سپاه فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای بزرگ و این خلاقیت‌ها در دفاع مقدس است.»
گفتنی است، سخنران این مراسم سرلشکر‌ غلامعلی رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) بود و افرادی از  سپاه‌های استانی و ... هم در این مراسم حضور مجازی داشتند.
 همچنین ارائه برخی خدمات از سوی گروه‌های جهادی دانشگاه افسری امام حسین(ع) در کمک به مناطق محروم ایلام، توزیع بسته‌ها و کمک‌های مؤمنانه به یاد شهید باقری و مسابقات ورزشی به همراه نمایشگاه نقش اطلاعات در دفاع مقدس، حضور در منازل شهدای اطلاعات بخشی از برنامه‌های این یادواره بود.
انتشار ۲۵۴ عنوان کتاب درباره شهدای اطلاعات عملیات سپاه و برگزاری ۳۰۴ یادواره استانی از دیگر برنامه‌های این یادواره است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات