صبح صادق >>  صفحه آخر >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲  ، 
کد خبر : ۳۴۴۱۱۰

پدر امت

زیباترین قاب این روزها، فرشته‌هایی دور و بر پدرشان مثل پروانه بال می‌زنند، از شادی در پوست خود نمی‌گنجند، می‌خندند و از هیجان و شوق دیدار پدر مهربان‌شان کف می‌زنند و همه عشق‌شان را با فریادهایی دخترانه و جذاب نثار رهبر می‌کنند. 
با خنده‌های‌شان انگار  پا به عرش می‌گذارند و بعد لبخند زیبای رهبرشان را مثل آبی گوارا سر می‌کشند.
خنده‌های پدرانه رهبرشان هم جنسی متفاوت دارد. زیبا از عمق جان و پر از عطوفت...
صورتی‌ترین قاب این روزها چقدر به دل می‌نشیند.
حسینیه امام خمینی(ره) در شورانگیزترین لحظات خود بود. انگار بوی زندگی با این نوگلان پا به حریم الهی گذاشته و همه جا را پر کرده بود. چه گلستانی، چه دشت بهاری و زیبایی... معصوم‌ترین صورتی‌های دنیا مهمان نوازش پدربزرگشان بودند...
دو دیدار رهبری با زنان و دختران، عمق نگاه جمهوری اسلامی به مسئله زنان است.
این را همه باید ببینند و به خاطر بسپارند.
چند توصیه پدرانه
* دختران و نوگلان عزیز من! جشن تکلیف یک جشن و عید واقعی است چون از لحظه تکلیف این قابلیت را پیدا کرده‌اید که خدا با شما حرف بزند و به شما تکلیفی بدهد که آن را انجام دهید و این رتبه یعنی «مخاطبِ خدا شدن»، رتبه‌ای بسیار با ارزش در انسانیت است.
* جشن تکلیف یعنی شما دیگر کودک نیستید بلکه نوجوان و مسئولیت‌پذیرید و می‌توانید در خانواده، مدرسه و محیط بازی با دوستان خود اثرگذار باشید و دیگران را نیز به راه راست هدایت و راهنمایی کنید که این مسئولیتی بر عهده همه ما است.
* شما با دل های نورانی، روشن و با صفای خود از همین امروز می‌توانید با خدا دوست شوید.
* یکی از راه‌های دوستی با خدا این است که در نماز توجه داشته باشید که در حال سخن گفتن با خدا هستید بنابراین معانی و ترجمه کلمات نماز را فرابگیرید. راه دیگر دوستی با خداوند هم این است که کارهایی را که گفته انجام بدهید انجام دهید و آنچه را نهی کرده، انجام ندهید.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات