صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲  ، 
کد خبر : ۳۴۴۱۷۲

نکته‌گرام

عباسعلی کدخدایی، عضو حقوقدان شورای نگهبان: مصوبه موصوف به مولدسازی مستند به اصول متعدد قانون اساسی، از جهت مبنای قانونی فاقد ایراد است که در صورت اجرای صحیح، می‌تواند مشکلات و معضلات زیادی را از کشور حل نماید. لزوم نظارت بر عملکرد مسئولان مربوط، امری است بدیهی که حسب شنیده‌ها مورد تأکید رهبری نیز واقع شده است.

عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای: مولدسازی به معنای تبدیل به احسن امکانات بلااستفاده دولت و روزآمد کردن آن کار عقلایی است. ممکن است روش اجرای آن را عده‌ای مناسب ندانند. نقد کنیم، استدلال کنیم. آنچه دیدم مسخره کردن دولت، معاون اول، مسخره دانستن مجلس، تعطیلی قانون اساسی و... است.

محمد عنایتی، کاربر فضای مجازی: از اول سال ۱۴۰۱ تا الآن ۱۶ نیروگاه حرارتی به ظرفیت نصب ‌شده شبکه برق کشور اضافه شده است. خبر خوب‌تر اینکه نیروی کار متخصص نیروگاه‌سازی از ۲ هزار و 980 نفر به 19 هزار و 600 نفر افزایش پیدا کرد و پنج برابر شد. بله آقای قاضی، اتکا به توان داخل و بند نکردن مشکلات کشور به برجام و FATF نتیجه می‌ده... .

احسان منصوری، فعال فضای مجازی: دو کارزار اینترنتی اخراج سفرا (حامد اسماعیلیون و کاوه شهروز) و وکالت می‌دهم (رضا پهلوی) با آن همه بات و امضای تقلبی و تبلیغ ۲۴ ساعته تلویزیون‌ها شکست مفتضحانه‌ای خورد. قرار بود یک خوان گوایدو ایرانی ساخته شود؛ اما مشخص شد اینها نماینده کاربران مجازی هم نیستند، چه برسد به مملکت ۸۵ میلیونی.

محسن رضایی: صدام با شعار جنگ‌طلبانه قادسیه، می‌خواست واقعیت‌های مرزی، جغرافیایی و تاریخی ‎ایران و منطقه را تغییر دهد، اما آنچه تغییر کرد و سرنگون شد، خودش بود. آنان که در پی تحریف نام ‎خلیج‌فارس هستند، به سرنوشت صدام گرفتار خواهند شد.

محمد جمشیدی، معاون سیاسی رئیس‌جمهور: حادثه تلخ حمله به سفارت کشور برادر و همسایه جمهوری آذربایجان را محکوم می‌کنیم. آیت‌الله رئیسی بلافاصله پس از شنیدن این خبر ناگوار دستور بررسی همه‌جانبه موضوع را صادر و مراتب تسلیت و همدردی خود را با دولت، ملت و بازماندگان دیپلمات جانباخته اعلام و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل کردند.

محمدرضا فرزین، رئیس بانک مرکزی: ما یک روز خوب، یک روز معمولی و یک روز ناپایدار را در عملیات احیای ثبات قیمت ارز گذراندیم. در فرصت آخر هفته تیم بانک مرکزی با بررسی‌ عوامل و رفع اشکالات به مداخله و نرخ‌سازی خود ادامه خواهد داد.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان: کاخ سفید در جایگاهی قرار ندارد که از حقوق بشر دم زند. کشتار حدود ۲ میلیون انسان در افغانستان، عراق، یمن، فلسطین، سوریه و دمیدن در آتش جنگ اوکراین و مانع صلح بودن، از نتایج مداخلات آمریکاست. به اظهارات ریاکارانه پایان دهید. مردم آگاه ایران، دندان زینت شده گرگ‌ها را به خوبی تشخیص داده‌اند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات