صبح صادق >>  نگاه >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹  ، 
کد خبر : ۳۴۴۳۳۴

مرکز صبا در نمایشگاه

مرکز اطلاع‌رسانی و مطالعات سیاسی معاونت سیاسی سپاه در نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی‌ـ که در مصلای تهران برگزار شد‌ـ با برپایی غرفه مرکز فرهنگی ـ رسانه‌ای صبا حضور داشت.
نمایشگاه «فناوری‌های محتوای فضای مجازی» همزمان با «سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال» و «چهارمین نمایشگاه ملی بازی‌های رایانه‌ای» با رویکرد فرهنگ، فناوری و زندگی هوشمند پس از ادغام از سوی «مرکز توسعه فضای مجازی» و «بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای» ۱۶ تا ۱۹ بهمن ماه در مصلای تهران برگزار شد.
این نمایشگاه که به صورت اختصاری CTEX شناخته می‌شود، با بیش از ۲۹۰ غرفه فعال و تولیدکننده در بخش رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای از روز ۱۶ بهمن آغاز به کار کرده و تا ۱۹ بهمن همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ پذیرای مخاطبان و علاقه‌مندان از این رویداد بزرگ فرهنگی بود.
در این نمایشگاه، ۲۲۱ غرفه در بخش رسانه‌های دیجیتال و ۷۰ غرفه دیگر در بخش بازی‌های رایانه‌ای در مساحت ۱۰ هزار متر مربع دایربود.
گفتنی است، غرفه مرکز مطالعات معاونت سیاسی سپاه با نام مرکز فرهنگی‌ـ رسانه‌ای صبا در این نمایشگاه بخشی از تولیدات محتوایی هدایت سیاسی این مجموعه را در قالب تولیدات چند رسانه‌ای و صفحات و کانال‌های مرتبط در پیام‌رسان‌ها، شبکه‌های اجتماعی و نیز وبگاه‌های مرتبط معرفی و ظرفیت‌های موجود این مجموعه را به مخاطبان ارائه کرد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات