صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱  ، 
کد خبر : ۳۴۴۴۱۲

نکته‌گرام

کمیل خجسته فعال رسانه: چرا با وجود سختی‌ها و این همه جنگ روانی راهپیمایی ۲۲بهمن اینگونه می‌شود؟ پاسخ این راز در این عناصر نهفته است. ملتی که دل و عقلش با هم رشد کرد. رهبرش نگاهش و همه قدرتش و شکست و پیروزیش را از خدا می‌داند و ملتی که خود را شریک غم و سختی و شادی و پیروزی جمهوری اسلامی از همان روز شروع می‌داند؛ حضورش در راهپیمایی ۲۲ بهمن چیز عجیبی نیست. به همین خاطر هم آن حکیم به مسولان بارها گوشزد کرد راه عبور از مشکلات سپردن کارها به خود مردم است.

محسن مقصودی فعال رسانه: تلویزیون تصاویر راهپیمایی روستاها و شهرهای کوچک را نشان می‌داد، حضور مردم در برخی از این مناطق به تنهایی از تجمعات براندازهای خارج‌نشین شلوغ‌تر بود. شهرهای بزرگ و کلان‌شهرها که جای خود. وقتی از فضای مجازی به میدان واقعی می‌آییم، تفاوت هشتک‌های فیک با قدم‌های استوار مشخص می‌شود. 

عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای: خبرهای دوران پیروزی انقلاب اسلامی که برجسته نشد، این بود که شانزدهم بهمن 1357 جمعی از نمایندگان مستعفی مجلس شورای ملی با امام(ره) دیدار و گفت‌وگو کردند. در همین روز و در حالی که شش روز تا پیروزی مانده بود، آمریکا حمایت خود از دولت بختیار را اعلام کرد.

مهدی کشت‌دار، مدیرعامل خبرگزاری میزان: ‏عفو اخیر از آن نظر که شامل محکومان و متهمان می‌شود، بی‌بدیل است. افراد و جوانانی که در حوادث اخیر پرونده قضایی برای‌شان تشکیل شده است، بدون ثبت و سوءپیشینه شدن عفو شدند؛ یعنی به آینده جوانان نگاه ویژه‌ای شده است. بیشتر بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر اتهاماتی به جز موارد استثناشده داشتند.

دنی هایفونگ، روزنامه‌نگار آمریکایی: عراق سلاح کشتار جمعی داشت؟ روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا دخالت کرده بود؟ چین هم با یک بالن در حال جاسوسی از آمریکا بود! واقعیت این است که ماشین جنگی آمریکا با دروغ کار می‌کند و حالا آمریکا با دروغی جدید می‌خواهد به چین برود.

الهام عابدینی، فعال رسانه‌ای: جمهوری‌خواهان به اخراج «ایلهان عمر» نماینده کنگره آمریکا از کمیته روابط خارجی رأی مثبت دادند. آنها عمر را به دلیل انتقاد از رژیم صهیونیستی به یهودی‌ستیزی متهم کردند. دنیای عجیبی است؛ «قرآن‌سوزی»، آزادی بیان است و انتقاد از جنایت‌های رژیم، یهودی‌ستیزی!

علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت: پیش ‌از انقلاب، سهم ایران از تولید علم دنیا، کمتر از ۷ صدم درصد بود، حالا به ۲ درصد رسیده است؛ یعنی اکنون حدود دو برابر سهم جمعیت‌مان، در جهان تولید علم می‌کنیم. سرعت رشد علمی ایران ۱۱ برابر متوسط جهان شده است.

مهدی محمدی، فعال رسانه‌ای: اکنون انگلستان که حریف اصلی سیاسی و اطلاعاتی سپاه در منطقه است، از لیست‌گذاری سپاه منصرف شده است. این مدل از بازدارندگی و اثرگذاری محاسباتی نیازمند تعمیق و تکرار در حوزه‌های دیگر است. عمل انقلابی در این روزگار تنها زمانی ارزش دارد که به اندازه کافی پیچیده باشد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات