صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵  ، 
کد خبر : ۳۴۴۸۵۶

نکته‌گرام

محمد ایمانی، تحلیلگر مسائل سیاسی: دولت فاشیستی آلمان، به دلیل صدور حکم اعدام برای جمشید شارمهد، کاردار ایران را احضار کرده و از دو کارمند سفارت هم خواسته که به عنوان عنصر نامطلوب، خاک این کشور را ترک کنند! عنصر مطلوب از نظر وارثان هیتلر و برخی دولت‌های غربی مشابه، امثال همین سرکرده گروهک تروریستی «تندر» هستند.
 
امیرعلی ابوالفتح، کارشناس مسائل بین‌الملل: جو بایدن در حالی به کی‌یف سفر کرد که پیش از آن، واشنگتن، روس‌ها را از این سفر مطلع کرده بود تا امنیت رئیس‌جمهوری آمریکا در سفر به پایتخت جنگ‌زده اوکراین را به خطر نیندازند.
 
مصطفی گرجی، کاربر فضای مجازی: راستی چرا این روزا کسی فیلم و عکس از زاینده‌رود پرآب نمی‌ذاره!؟ فقط بلدن موقعی که خشک می‌شه، برن وسط رودخونه قیافه‌هاشون رو شبیه غروب مورچه خورت کنن و عکس بندازن و زنجه موره راه بندازن...
 
محمد اکبرزاده، فعال رسانه‌ای: تصویری نمادین از حقارت و حماقتِ توأمان زلنسکی را دیدیم! با وعده‌های پوچ غرب، کشورش را به ویرانه تبدیل کرد و در آستانه یک ‌سالگی جنگ، جز «وعده» چیزی دستگیرش نشده است! این قهرمان پوشالی، یک مایه عبرتِ تمام‌عیار است.
 
مهدی جهان‌تیغی، فعال رسانه‌ای: اینکه امثال ربع پهلوی، اسماعیلیون و مسیح علی‌نژاد در حد تولید فشار واقعی به جمهوری اسلامی نیستند و تا الان هم فقط جنبه ایجاد هیاهوی رسانه‌ای و کارکردهای سیاسی بادکنکی برای غرب داشتند، شکی نیست؛ ولی حقیقت آن است که آمریکا هم از تحریم سپاه آسیب ‌دیده و اروپا این موضوع را خوب می‌داند.
 
مرتضی سیمیاری، فعال رسانه‌ای: اردیبهشت سال ۱۳۶۹ اعضای گروهک نهضت آزادی و برخی ملی ـ مذهبی‌ها (جمعیت دفاع از آزادی) نامه‌ای به هاشمی‌رفسنجانی، رئیس‌جمهور وقت نوشته و اعلام کردند، اگر با آمریکایی‌ها مذاکره فوری نشود، کشور سقوط می‌کند. نزدیک به ۳۳ سال بعد، فرزندان معنوی بازرگان هنوز هم همین نسخه نفوذی را می‌پیچند!
 
شیوا تقی‌نژاد، کاربر فضای مجازی: سفر بایدن به اوکراین و حمایت بیش از حدش از اوکراین سبب شده است پسر دونالد ترامپ بگه ایالت اوهایوی آمریکا به امید دریافت کمک از طرف دولت بایدن، خود را بخشی از اوکراین اعلام می‌کنه. دو هفته‌ای هست که آب و هوای این منطقه با مواد شیمیایی سرطان‌زا آلوده شده و دولت حمایتی از مردم نکرده است.
 
حسن محمدی کاربر فضای مجازی: سرعت موشک هایپرسونیک ایرانی بیش از ۱۲ تا ۱۳ ماخ است. مهم‌ترین مزیت موشک هایپرسونیک این است که پیش‌بینی انهدام این موشک توسط سامانه‌های پدافند موشکی دشمن از آن‌ها گرفته شده است و این کار را برای دشمنان کشورمان بسیار سخت می‌کند. ایران رقیبی در این زمینه ندارد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات