صبح صادق >>  پاسدار >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴  ، 
کد خبر : ۳۴۴۸۹۴
جانشین ولی‌فقیه در سپاه

نمایندگی ولی‌فقیه پاسدارِ پاسداران است

نشست حضوری و تصویری با موضوع جذب و گزینش نیرو، به وسیله سامانه ارتباط تصویری شهید حیدری با حضور جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه، سردار نقی‌زاده جانشین معاون نیروی انسانی و سرهنگ پاسدار گلکار مسئول گزینش نیروی انسانی نمایندگی ولی فقیه در سپاه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار صبح صادق حجت‌الاسلام والمسلمین طیبی‌فر، جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه در این نشست با اشاره به اینکه هدف نمایندگی هدایتگری، اندیشه‌سازی و صیانت از تفکر پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: «سرمایه اصلی نمایندگی نیروی انسانی است. انسان‌هایی که نگهبان نگهبانان انقلاب هستند. پاسدار پاسداران انقلاب هستند. همین موضوع نشان‌دهنده اهمیت و پیچیدگی و سختی کار نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه است.»
وی افزود: «افراد حاضر در نمایندگی ولی‌فقیه چه در تهران و چه در شهرستان‌ها خودشان باید به دنبال نیروی آماده به کار، دلسوز، فرهیخته، هدایتگر و متفکر باشند.»
حجت‌الاسلام طیبی‌فر با اشاره به آیات پایانی سوره فتح، نشانه‌های مؤمنان و همراهان پیامبر(ص) را برشمرد و گفت: «اولین ویژگی همراهان پیامبر(ص) «اشداء علی الکفار» است؛ یعنی از جهت فکر و اندیشه در حال مبارزه با کفار و بیگانگان باشند. «رحماء بینهم»، یعنی در بین نیروهای خود با مودت و مهربانی، صلاح و رفتار شایسته برخورد داشته باشند.»
سردار نقی‌زاده جانشین معاون نیروی انسانی نمایندگی در بخش دیگری از نشست با اشاره به اینکه جذب نیرو حساس‌ترین بخش نیروی انسانی است، گفت: «در واقع جذب نیرو برای نمایندگی مسئولیتی حساس است، چرا که این حوزه در خط مقدم هدایت و صیانت قرار دارد.»

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات