صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱  ، 
کد خبر : ۳۴۵۱۹۹

نکته‌گرام

سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: با دستور رئیس‌جمهور در دور دوم سفر، مدیران استان بوشهر ارزیابی شدند. پنج مدیر استان تشویق و پنج مدیر هم برکنار می‌شوند. در آستانه سفر رئیس‌جمهور به استان بوشهر بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده، چند مدیر دیگر هم علاوه بر این افراد برکنار شده‌اند.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه: واکنش مداخله‌آمیز برخی مقامات غربی به موضوع مسمومیت مشکوک دانش‌آموزان عزیز دختر ایرانی، تداوم جنگ ترکیبی دشمن است. دستگاه‌های ذی‌ربط کشور در حال پیگیری جدی و بررسی دقیق ابعاد آن هستند. ملت بزرگ ایران اشک تمساح را به خوبی می‌شناسد!

کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ستاد حقوق بشر با جدیت پیگیر روشن شدن ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان در برخی مدارس بوده و در تماس مداوم با نهادهای امنیتی و قضایی، خواستار شناسایی فوری عاملان این ماجراست. اجازه نخواهیم داد این قضایا مانع بهره‌مندی دانش‌آموزان از حق آموزش شده و آرامش آنها و خانواده‌ها را سلب کند.

عیسی زارع‌پور، وزیر فناوری: روز گذشته در دفترم میزبان «ایسیاکا عبدالقادر امام»، دبیرکل سازمان همکاری‌های اقتصادی دی 8 بودم. وی در این دیدار گفت، جمهوری اسلامی ایران پیشرفت‌های خوبی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به دست آورده و اکنون یکی از کشورهای پیشروی منطقه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) به شمار می‌رود که در یک سال گذشته تلاش چشمگیری را برای توسعه روابط بین اعضای این سازمان نیز انجام داده است.

حسن اکبری، کاربر فضای مجازی: در کشورهای آسیایی فقط این ایران بوده که تونسته نسل یوز پلنگ آسیایی رو حفظ کنه و برای افزایشش تلاش کنه؛ مثلا در هندوستان 74 سال پیش نسل این یوزها منقرض شده و حالا از نامیبیا یوز آفریقایی وارد می‌کنند. چیزی که باعث افتخار ایرانه، با فضای مجازی تبدیل کردن به ضعف و ناتوانی ایران.

علی رستم‌زاده، کاربر فضای مجازی: کاخ سفید به سازمان‌های دولتی ٣٠ روز فرصت داده برنامه چینی تیک‌تاک رو از دستگاه‌ها و سیستم‌های فدرال حذف کنن. آزادی بیان تا جایی امکان‌پذیره که امنیت ملی رو هدف قرار نده!

مهدی کشتدار، فعال رسانه‌ای: موضوع تشریفات و تجملات برای بار چندم مورد تذکر رئیس دستگاه قضا قرار گرفت. حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای: تشریفات و تجملات زیان‌رسان است؛ از آنها بکاهید. مردم از تشریفات و تجملات خوش‌شان نمی‌آید و این مدل رفتارها روی آنها اثر سوء خواهد داشت.

عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای: رئیس سیا: ایران تصمیمی برای برنامه تسلیحاتی هسته‌ای ندارد. ویلیام برنز، رئیس سازمان سیا: تا جایی که می‌دانیم، سران ایران تصمیمی برای از سرگیری برنامه تسلیحاتی که در پایان سال ۲۰۰۳ تعلیق کرده بودند، نگرفته‌اند. پس این همه تحریم و جنگ ارزی و محاصره برای چیه؟

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات