صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹  ، 
کد خبر : ۳۴۵۸۳۷

نکته‌گرام

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی: هر چه مسیر دیپلماسی و همگرایی در منطقه غرب آسیا تقویت می‌شود، اقدامات ماجراجویانه رژیم غاصب صهیونیستی افزایش می‌یابد. دلیل آن روشن است؛ موجودیت و بقای رژیم جعلی اسرائیل همواره بر جنگ، ناامنی و ایجاد اختلاف در منطقه استوار است و البته راه فراری از فروپاشی درونی ندارد.

 

غلامحسین کرباسچی، فعال اصلاح‌طلب: وقتی در کشور کسانی باشند که از ماست استفاده صلح‌آمیز نکنند، چطور می‌شود دنیا اطمینان حاصل کند که از امکانات حساس دیگر استفاده صلح‌آمیز بشود.

در پاسخ به این اظهار نظر، افراد بسیاری پاسخ‌هایی را داده‌اند که برخی از آنها را می‌خوانیم: عطاءالله مهاجرانی، فعال اصلاح‌طلب: دوست قدیمی حضرت کرباسچی! به نظرم یک کاسه ماست ظرفیت چنین تفسیر جهان شمولی را ندارد! جهان باید نگران استفاده از سلاح اتمی از سوی آمریکا باشد که هیروشیما و ناکازاکی را بمباران اتمی کرد و در اشغال عراق، از صلاح اتمی کنترل شده استفاده کرد. این تعمیم عمل یک فرد به نظام بعید بود.ـ سیدنظام‌الدین موسوی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس: جناب کرباسچی! کار آن فرد ماست پرت‌کن، خطا و محکوم، اما تعمیم آن به انرژی هسته‌ای عجیب است. اگر قرار بر این تعمیم‌های ناروا باشد، به دلیل کار آقای نجفی در قتل فجیع همسرش با اسلحه، به شما اصلاح‌طلبان نیز باید به عنوان عناصر خطرناک، نه تنها اجازه ازدواج، که اجازه تردد در خیابان هم ندهند!

 

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت: عادت رژیم صهیونیستی و سایر تروریست‌های دولتی در مواقع بحران، انجام اقدامات تروریستی در خارج از مرزهاست تا افکار عمومی را منحرف کرده و اجازه ندهند عمق مشکلات داخلی آنها روشن شود. اقدامات تروریستی بی‌پاسخ نخواهند ماند.

 

تقی دژاکام، فعال رسانه‌ای: مسلّم است که کار مرد ماستی، خطا و خلاف است و اولین کسانی که به این کار در فضای مجازی اعتراض کردند، طیف انقلابی و ولایتمدار بودند، اما خنده‌دار و گریه‌دار آنجاست کسانی که تا دیروز به آنانی که در خیابان‌ها سر مأمور پلیس را بریدند، نیروی انتظامی کشور را آتش زدند، با چاقو و قمه بارها به پیکر و سینه امثال شهید عجمیان کوبیدند و... هیچ نگفتند، در این ماجرا زبان‌شان باز شده است که ‌ای وای! چرا این دو را ماستی کردند!

 

علیرضا تقوی‌نیا‌، کارشناس سیاسی: حمله به اسرائیل نشان داد: ۱ـ گنبد آهنین پدافند مناسبی برای اسرائیل نیست ۲ـ اسرائیل در محاصره هزاران موشک و راکت است ۳ـ دولت نتانیاهو نتوانسته بازدارندگی مناسبی ایجاد کند ۴ـ حمله به مسجد الاقصی خط قرمز است ۵ـ اسرائیل عمق راهبردی ندارد و با چند موشک می‌شود رژیم را تعطیل کرد.

 

عباسعلی کدخدایی، عضو حقوقدان شورای نگهبان: قطعنامه‌های شورای حقوق بشر ملل متحد علیه ایران صرف‌نظر از آنکه با اغراض سیاسی صادر می شوند، بیانگر عملکرد دوگانه نهادی است که با وجود تعریف رسالت خود بر پایه عدالت و اعتلای حقوق بشر، ملعبه دست بازیگرانی که خود ناقضین اصلی حقوق بشرند قرار گرفته است.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات