صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶  ، 
کد خبر : ۳۴۶۲۵۰

نکته گرام

علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت: تدوین لایحه جامع مقابله با تحریم‌های غیرقانونی در دستور کار دولت قرار گرفته است. حمایت از اتباع ایرانی متضرر از تحریم، کاهش بیش‌از پیش آثار تحریم و طراحی چارچوبی حقوقی به‌منظور اقدامات متقابل علیه رفتارهای متخلفانه بین‌المللی، از مندرجات این لایحه است.
 
سامان ماهور، کاربر فضای مجازی: اون چیزی که وزیر خارجه ما گفت: «در اسلام هیچ گونه ممنوعیتی برای تحصیل و اشتغال بانوان وجود ندارد. جمهوری اسلامی ایران اعتقاد دارد که تحصیل دختران و زنان یک ضرورت اسلامی و انسانی است»؛ اما اون چیزی که بی‌بی‌سی تیتر کرد: «نگرانی‌های طالبان را درک می‌کنیم!»
 
امیرعلی ابوالفتح، تحلیلگر روابط بین‌الملل: رئیس‌جمهور دوازدهمین قدرت اقتصادی جهان (برزیل) در سفر به دومین قدرت اقتصادی جهان (چین) از کشورهای در حال توسعه خواست برای تجارت با هم، استفاده از پول ملی اولین قدرت اقتصادی جهان (آمریکا) را کنار بگذارند و از پول‌های ملی خود استفاده کنند.
 
چانگ هو، سفیر چین در ایران: امروز خیلی خوشحالم که با جناب آقای ناصربن‌عوض آل غنوم، رئیس هیئت بازگشایی سفارت عربستان سعودی و همکارشان ملاقات کردم. امیدوارم بین ایران و عربستان سعودی و در منطقه خاورمیانه صلح و ثبات دائمی تحقق یابد.
 
محمد موسوی، کاربر فضای مجازی: خب! اینم از سفر سفرای سعودی به صنعاء. حالا هزینه سازش بیشتره یا مقاومت؟ خیلیا هنوز متوجه نیستن یکی از سه شاهراه انرژی جهان الآن دست یمن است و پایان این جنگ، یعنی قدرت نفوذ منطقه‌ای ایران.
 
کیانوش جهانپور، سخنگوی سابق وزارت بهداشت: رهبر معظم انقلاب در جمع شعرا: در سال 1399 پول واکسن را گرفتند و به بهانه‌های مختلف واکسن را ندادند. اشاره رهبری به پیش پرداخت برای دریافت 8/16 میلیون دوز واکسن از کوواکس است که تنها ۲/۲ میلیون دز واکسن تحویل شد و سایر محموله‌ها نیز با تأخیر از برنامه وعده داده شده تحویل شد یا اساساً محقق نشد.
 
ناصر کنعانی سخنگوی وزرات امور خارجه: هر ساله در ماه مبارک رمضان، آرمان آزادی ‌فلسطین جان تازه‌ای می‌گیرد و قدس شریف به آزادی نزدیکتر می‌شود.رمضان المبارک امسال نیز فلسطین چه در میدان جهاد و چه در میعادگاه نماز در مسجدالاقصی، خوش درخشید.
 
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی: برپایی باشکوه نماز عید فطر در تهران به امامت رهبر معظم انقلاب و در سایر شهرهای کشور باری دیگر جلوه‌های اتحاد و همدلی ملت ایران پس از یک ماه میهمانی خدا به نمایش گذاشت.
 
سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: ‏در پی اقدام خلاف ضابطه سخنگوی صمت و رییس مرکز کسب و کار وزارت اقتصاد در طرح مطالب اختلافی در فضای رسانه هر دو نفر تذکر گرفتند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات