صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱  ، 
کد خبر : ۳۴۶۴۸۷

نکته‌گرام

محمد ایمانی، تحلیلگر مسائل سیاسی: اتحاد دشمن‌شکن است و کاملاً بدیهی است که برای شیاطین دنیا کمرشکن باشد. اگر تلقی افکار عمومی، کانون حملات ترکیبی دشمن است و ایمان و اراده و امید مردم، خاکریز اول در برابر این هجوم مغول‌وار بوده، درباره رسانه‌هایی که واقعیت اقتدار روحی و معنوی ملت ایران را انکار یا تحریف می‌کنند و می‌کوشند این خاکریز فرو بریزد، چه قضاوتی باید کرد؟ کج‌فهم؟ مریض و مغرض؟ یا پیاده نظام و مستخدم دشمن؟
 
سیدمحمود رضوی، مشاور فرهنگی‌ـ هنری رئیس مجلس: تو دورانی که همه ما، بیشتر اهل شعار و غرغر و ایراد گرفتن شدیم، خدا عمر با عزت بده به محمدحسین پویانفر که جور خیلی از دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی را می‌کشه. سرودهای این سال‌های آقایان پویانفر، رضا هلالی و... از اون کارهای تمیز فرهنگی است که جای خودشو در دهه هشتاد و نودی‌ها خوب باز کرده.
 
مهدی جهان‌تیغی، فعال رسانه‌ای: شکست منشور همبستگی نشان داد، اپوزیسیون جمهوری اسلامی قابلیت اتحاد واقعی اساساً ندارد. از هم‌گسیختگی منشور همبستگی یک پیام راهبردی مهم دیگر نیز دارد و آن، اینکه نشان داد راه افتادن جریان‌هایی با شعار «زن، زندگی، آزادی» تا چقدر پوچ، توخالی و زودگذر است و بار دیگر ثابت شد، چنین گفتمان‌هایی در جامعه ایران ظرفیت همراه‌سازی عموم جامعه را ندارد و در نهایت شاید بتواند یک اقلیت بسیار ناچیز را موقتاً نمایندگی و سازماندهی کند.
 
قیس قریشی، تحلیلگر مسائل سیاسی خارج‌نشین: سودان بهترین مدل برای فهم نتیجه «انقلاب»هایی است که با هدایت آمریکا به سرانجام می‌رسند.
 
محمد نصوحی، کاربر فضای مجازی: منشور جنبش سبز چیست؟ دو ماه پیش که بازی منشورنویسی گروهک‌های ضدانقلاب بالا گرفته بود، منافقین هم دستور جدید منشورنویسی رو به اردشیر امیرارجمند که خط‌‌دهنده اصلی میرحسین‌موسوی بود، دادند! سؤالی که می‌مونه اینه که اصلاحاتیون قراره چه رویکردی در قبال این منشور ضدانقلابی اتخاذ کنند؟!
 
محمدصادق کوشکی، فعال سیاسی: تا ۱۲ سال پیش سودان بزرگ‌ترین کشور آفریقا با اکثریت جمعیت مسلمان و رویکردی ضد صهیونیستی بود و با جمهوری اسلامی ایران در موضوعات مختلف همکاری می‌کرد؛ اما در سال ۱۳۹۰ صهیونیست‌ها با همراهی آمریکا و اتحادیه اروپا، این کشور را به دو قسمت تجزیه کرده و به کشوری تبدیل کردند که پادوی صهیونیست‌ها شود.
 
مهدی فضائلی، فعال رسانه: تکلیف رفراندوم در اصل ۵۹ قانون اساسی روشن است، مراقب باشیم بحث رفراندوم جامعه را قطبی نکند و اذهان را از مسئله اصلی کشور، یعنی اقتصاد و رفع مشکلات معیشتی مردم منحرف نسازد.
 
حسین معدنی، کاربر فضای مجازی: اسماعیلیون خارج شد، رضا پهلوی خارج شد، نازنین بنیادی دی‌اکتیو کرد، گلشیفته فراهانی یک ماهه نیست، علی کریمی هم که از اول نخودی بود، مسیح مانده و حوضش! تاریخ بنویسد عده‌ای همبسته شدند ایران را تجزیه کنند، خودشان تجزیه شدند.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات