صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴  ، 
کد خبر : ۳۴۶۹۳۸

نکته‌گرام

علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت: جیک سالیوان گفته است، در صورت اقدام ایران برای ساخت بمب هسته‌ای، آمریکا آزادی عمل اسرائیل برای مقابله با آن را به رسمیت خواهد شناخت. این اعتراف، یعنی مسئول همه اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی علیه افراد و تأسیسات اتمی ایران تاکنون آمریکا بوده و خواهد بود و قطعاً باید تبعاتش را بپذیرد.

 

علی نادری، فعال رسانه: سخنان همسر شیخ خضر عدنان، شهید این روزهای فلسطین، انسان را مبهوت خود می‌کند. سرچشمه این همه صلابت و قدرت کجاست؟ او خطاب به صهیونیست‌ها با صدایی رسا می‌گوید که نُه فرزندم به دنبال پدر خواهند رفت. چهره‌های فرزندانم را خوب به خاطر بسپارید که جز بر عزت و کرامت آنها را تربیت نخواهم کرد.

 

مینا رشیدی، فعال فضای مجازی: بعد از برزیل و آرژانتین دومینوی حذف دلار به ایستگاه کره جنوبی و اندونزی رسید تا آمریکا و دلارش یک قدم دیگه به زوال خودشون نزدیک‌تر بشن.

 

شیوا تقی‌نژاد، کاربر فضای مجازی: یک مرد در مراسم تاج‌گذاری پادشاه جدید انگلستان دستگیر می‌شه. جرمش حمل تخم‌مرغ بوده! فقط حملش!

 

محمدعلی وطن‌خواه، کاربر فضای مجازی: بالاخره پس از ۷۰ سال انتظار چارلز به آرزویش رسید و تاجی حاصل از خون بی‌گناهان و سرقت اموال و ثروت کشورهای آفریقایی و آسیایی را بر سر گذاشت. خیلی شیک و با افتخار.

 

محمد شیروانی، فعال فضای مجازی: ماجرای دریافت خودرو و تبعیض مسئولان در این باره مصداق بارز حق‌الناس است و از آنجایی که رهبری فرمودند: «اگر مسئولی جرئت مقابله با مفسد داخلی را نداشته باشد، جرئت مبارزه با زورگوی خارجی را نخواهد داشت»، منتظر برخورد عبرت‌آموز با تمام عوامل دخیل در این ماجرا هستیم.

 

امیرعلی ابوالفتح، تحلیلگر مسائل آمریکا: مذاکرات پنهانی ایران و آمریکا در عمان، بن‌بست پیشابرجامی را شکاند؛ اما مشکل در روابط ایران و آمریکا را حل نکرد. مذاکرات پنهانی مجدد ایران و آمریکا شاید مشکلات پسابرجامی را حل کند، اما باز هم، مشکل در روابط ایران و آمریکا را حل نمی‌کند. ترامپ دیگری می‌آید و روز از نو، روزی از نو.

 

مهدی قاسم‌زاده، فعال فضای مجازی: گویا اساساً مقامات دمشق، درخواست بازگشت به اتحادیه عرب را نداده‌اند و بازگشت‌شان، دقیقاً خواست خود کشورهای عربی بوده است و مشروط‌نمایی این بازگشت از سوی اتحادیه عرب نیز تنها برای کاستن از شدت شکست‌شان در اذهان عمومی به نظر می‌رسد!

 

سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: از دستاوردهای مهم دولت مردمی، تغییر گفتمان «ما نمی‌توانیم»به باور «ما می‌توانیم» است. رئیس سازمان فضایی آخرین وضعیت ۱۰ پروژه فضایی کشور در سال جاری را تبیین کرد. ماهواره پارس ۱، ظفر ۲، طلوع ۴ و... از جمله پروژه‌های فضایی است که به دست جوانان نخبه در حال اجرا یا در آستانه پرتاب است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات