صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶  ، 
کد خبر : ۳۴۷۱۹۶

نکته‌گرام

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه: اشغالگران طی دو روز حدود ۲۰۰ نقطه در نوار غزه را هدف گرفتند. عمده اهداف رژیم، اماکن مسکونی بود که تاکنون بیش از ۲۵ شهید و ده‌ها مجروح به ویژه از کودکان و زنان برجای گذاشت. با وجود قساوت صهیونیست‌ها، فلسطین مظلوم اما مقتدر می‌ایستد و شهادت برخی فرماندهان مقاومت، مانع پاسخ به رژیم نخواهد شد.
 
مطیع قوامی، از فعالان فضای مجازی: حماس یک فروند موشک ارزان قیمت m302 به سمت اسرائیل شلیک کرد که صهیونیست‌ها به دلیل ضعف سامانه گنبد آهنین مجبور شدند با سامانه فلاخن داوود این موشک را ساقط کنند! حماس با شلیک این موشک چندهزار دلاری اسرائیل ‌را مجبور به شلیک دو فروند موشک استانر کرد که ۲ میلیون دلار برای‌شان آب خورد... .
 
یاسمن حسینی، از فعالان رسانه‌ای: قرار بود ایران‌رو منزوی کنن! ولی خبر ندارن حتی از هم‌پیمان‌هاشونم اومدن تو اکسپو ۲۰۲۳ تا از محصولات باکیفیت ایرانی خرید کنن. اکسپو نمایشگاه کالاهای صادراتی ایرانه که هر چهار سال یک بار برگزار میشه.
 
حسن رحیم‌پورازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: دهه ۶۰ را چگونه تعریف می‌کنید؟ دهه‌ زخم خوردن از وحشی‌ترین تروریسم، زیباترین مقاومت در طولانی‌ترین و جهانی‌ترین جنگ غیرجهانی قرن، تاب آوردن در برابر سخت‌ترین تحریم، در کنار شریف‌ترین رهبر دوران‌ها برای مسالمت‌آمیزترین و مظلوم‌ترین جنبش ضد استبداد و ضد استعمار.
 
علی علوی، کاربر فضای مجازی: عربستان سعودی رسماً اعلام کرد نمایندگی‌های دیپلماتیک این کشور در سوریه آغاز به کار خواهند کرد. آنهایی که برای سرنگونی اسد تلاش کردند، امروز به ایران التماس می‌کنند تا با ایجاد شرایط توافق با اسد، با تمام توان از شر این گذشته تاریخی خود خلاص شوند.
 
فرهاد چاره‌دان، کاربر فضای مجازی: هم اکنون ۵۰۰ هزار خانه خالی در تهران کشف شده است، منطقه ۲۲ تهران از ۱۳۰ هزار خانه مسکونی، تقریبا ۷۵ هزار خانوار در آن زندگی می‌کنند! یعنی ۵۵ هزار خانه خالی! تا الان ۳ میلیون خانه خالی شناسایی شده است. با ادامه این روند، اقتصاد مسکن باید فروبریزد. اینجا اقدام جدی دولت را می‌طلبد.
 
امیرعلی ابوالفتح، تحلیلگر مسائل آمریکا: وقتی قطار تبعیض ‌نژادی در آمریکا علیه ملتی راه بیفتد، تمامی اعضای آن ملت را زیر می‌گیرد؛ برای نمونه، ایرانی‌هایی که قصد داشته باشند در فلوریدا ملکی خریداری کنند، فرماندار ایالت فلوریدا قانونی را امضا کرده است که طی آن فروش زمین و املاک به ایرانی‌ها و اتباع شش کشور دیگر محدود می‌شود.
 
علی فرحزادی، کاربر فضای مجازی: کشتی ۱۰ هزار تنی نفتی که از سال 1397 با جعل اسناد از سوی برخی افراد در داخل(!) کشور به یک فرد بیگانه هندی اجاره داده شده بود، به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) به کشور بازگشت. آواربرداری از خرابه‌های روحانی همچنان ادامه دارد... .
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات