صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲  ، 
کد خبر : ۳۴۷۵۱۴

نکته‌گرام

عبدالرحیم انصاری، فعال فضای مجازی: وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفته ایران دشمن شماره یک عربستان است؛ این در حالی است که سعودی در عمل نشان داد از چنین نظریه‌ای فاصله گرفته است. با همین استدلالِ دروغین سعودی‌ها را وارد جنگ یمن کردند، اما هدف پنهان ماجرا نجات خود با تضعیف نفوذ ایران در بحر احمر، باب‌المندب و خلیج عدن بود!
 
محمد شیروانی، کاربر فضای مجازی: یکی از کارکنان قهرمان ارتش حین مأموریت، فرزند عزیزش را از دست میدهد، چند نفر فرزندشان به دنیا می‌آید، یک نفر برای چشمانش مشکلی پیش می‌آید، اما باوجود مهیا بودن شرایط هیچ یک حاضر به برگشتن نمی‌شوند! وقتی از ایمان و ایثار و رشادت و دلاوری حرف می‌زنیم، یعنی این... 
 
شیوا تقی‌نژاد، فعال رسانه‌ای: بایدن میگه که سیستم اقتصادی، اجتماعی و سیاسی آمریکا دیگه کار نمی‌کنه و باید به فکر یک جراحی اساسی در سیستم آمریکا باشن؛ ولی می‌ترسن با این وضعیت که آمریکا نسبت به گذشته خیلی ضعیف‌تر شده، تاب و توان این جراحی رو نداشته باشه.
 
علیرضا تقوی‌نیا، تحلیلگر: شرکت نکردن محمدبن‌زاید، رئیس امارات در اجلاس جده و متعاقب آن حذف ادعاهای غیرقانونی این امیرنشین در بیانیه پایانی این اجلاس کاملاً معنادار است. نکته جالب اینجاست که بدانید پیش‌نویس بیانیه پایانی اجلاس‌های این چنینی ابتدا و قبل از تشکیل آن، در اختیار اعضا گذاشته می‌شود.
 
عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای: پنج نفر از مأموران مرزبانی در مرز سراوان در درگیری با گروهک‌ها به شهادت رسیدند. اعدام بد است، کشتن حافظان مرز چطور؟ امنیت‌زدایی از سیستان‌وبلوچستان و ممانعت از توسعه پایدار و محرومیت ماندن منطقه چطور؟ جمهوری اسلامی بد است، دستور و سلاح از بیرون گرفتن چطور؟ توقع هست جناب عبدالحمید در خطبه تبیین نماید.
 
مهدی جهان‌تیغی، سردبیر خبرگزاری فارس: سردار رادان دو دهه قبل فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان بوده و اشراف امنیتی ویژه‌ای بر این منطقه دارند. با شناخت و قاطعیتی که از ایشان وجود دارد، انتقامی عبرت‌آموز در انتظار عاملان شهادت مرزبانان مظلوم جنوب شرق و عقبه جنایت برجک مرزی سراوان خواهد بود.
 
عطا بهرامی، فعال رسانه‌ای: بریکس از جی۷ بزرگ‌تر است، رژه سبدهای ارزی آغاز شده و در عرصه میدانی رژیم‌های نظام هژمونیک را وقعی نمی‌نهند. سازمان تجارت جهانی، بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول تمام شدند. نهادهای برتون وودز مردند! سقوط هژمونی و ظهور نظام چندقطبی مسحورکننده است. تو را به خرمنی از گل نخواهم داد.
 
عبدالرضا هادی‌زاده، کارگردان، نویسنده و فعال فضای مجازی: حذف ادعای امارات بر جزایر سه‌گانه ایرانی از متن بیانیه اتحادیه عرب یک موفقیت بزرگ دیپلماتیک برای دولت سیزدهم است. هر ساله در بیانیه‌های این اجلاس عربی ادعای ضدایرانی‌ در خصوص تمامیت ارضی ایران پشتیبانی می‌شد و محل جدال ایران با این اتحادیه بود. دیپلماسی همسایگی کارساز افتاده است... .
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات