صبح صادق >>  پاسدار >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱  ، 
کد خبر : ۳۴۸۰۸۱

اعتماد به مربی ایرانی تدوام داشته باشد

۰۹۱۴۰۰۰۸۸۹۶/ سلام علیکم، زحمات خالصانه سردار حاجی‌زاده عزیز و همکاران گرامی‌اش همانند زحمات حاج قاسم سلیمانی، فراگیر است؛ به گونه‌ای که نفع آن همه امت اسلامی را فرا می‌گیرد، به همین مناسبت جا دارد از این بزرگوار و عزیز دل‌ها تشکر ویژه کنیم.
 
۰۹۱۹۰۰۰۲۶۷۲/ سلام، درآمدهای ارزی وزارت دفاع از محل فروش تسلیحات دانش‌بنیان و با فناوری بالا هم برای کشور هست و هم برای کارکنان نیروهای مسلح، لطفاً بخش اصلی این درآمد صرف بالا بردن خدمات به ویژه ساخت مسکن، معیشت و رفاه کارکنان شود.
 
۰۹۱۸۰۰۰۰۵۸۶/ سلام، آیا یک بازنشسته باید منتظر یارانه و... باشه؟ با این اوضاع و احوال گرونی و مشکلات عدیده بازنشستگان نیروهای مسلح از رئیس محترم ستاد کل نیروهای مسلح درخواست ترمیم و اضافه حقوق داریم، حقوق‌ها کم است و به هیچ جایی نمی‌رسد.
 
۰۹۱۲۰۰۰۶۲۸۱/ هر نوع مبارزه باید با روش درست اجرا شود، مثلاً در مبارزه با بی‌حجابی به جای برخورد با زنان بی‌حجاب در کوچه و خیابان باید قبل از هر اقدامی با الگوها و الگوسازان این امر برخورد شدید شود. زنان بازیگر، اینفلوئنسرها، فروشندگان محصولات، از جمله لباس‌ها، پاساژهای با سبک و سیاق غربی، آرایشگاه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های این حوزه و...؛ وگرنه هر کار دیگر هدر دادن وقت و هزینه است.
 
۰۹۳۶۰۰۰۵۷۵۱/ تبدیل منابع دلاری کشور به طلا به‌عنوان بهترین پشتوانه ثروت و پول اقدام ارزشمندی است که آغاز شده و در راستای نابودی دلار و سروری و آقایی آن در حال انجام است، البته باید با سرعت بیشتری پیگیری شود. این یک کار مهم و اساسی برای رسیدن به قدرت اقتصادی است.
 
۰۹۳۴۰۰۰۶۴۲۱/ با تشکر از سرمربی ایرانی و تقدیر از جوانگرایی آقای عطایی در تیم ملی، مسئولان بدانند نباید نتایج چند بازی اخیر این  تیم در لیگ جهانی باعث شود تا مسیر اعتماد به سرمربیان با دانش ایرانی متوقف شود.
 
۰۹۱۳۰۰۰۶۴۳۵/ در سال مهار تورم متاسفانه قیمت محصولات لبنی افزایش شدید داشته است. محصولی که ۳۰ هزار تومان بوده است به یکباره ۴۰ هزار تومان شده است! مسئولان حواسشان است؟
 
۰۹۱۸۰۰۰۹۶۳۱/ قدردانی ملت‌های مقاوم و ضداستکباری آمریکای لاتین از جایگاه والای شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی عزیز در حیاط خلوت شیطان بزرگ، یکبار دیگر نشان داد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
 
۰۹۳۹۰۰۰۲۷۸۴/ نزولی شدن قیمت خودرو در چند هفته گذشته نشان از عزم جدی دولت انقلابی با دلالان است. امیدواریم که این مسیری که دولت سیزدهم آغاز کرده است با هم‌افزایی قوای دیگر به سرمنزل مقصود برسد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات