صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲  ، 
کد خبر : ۳۴۸۲۸۷

نکته‌گرام

کیانوش جهان‌پور، فعال رسانه: افزایش بهای انرژی در زمستان گذشته بیشتر از کرونا جان اروپایی‌ها را گرفته است! مدل‌سازی اکونومیست تخمین می‌زند در زمستانی که گذشت، قیمت‌های بالای انرژی جان بیش از 68 هزار نفر را در اروپا گرفته است... .
 
علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت: این بیان موجز و نغز، دلیل همه کارشکنی‌ها و دشمنی‌ها برای جلوگیری از تحقق ایران قوی است: «قبل‌از انقلاب غرب‌گرایان ملت را تحقیر می‌کردند و امروز، ملت با دستاوردها و پیشرفت‌هایش آنها را تحقیر می‌کند.»
 
علی چاهخوزاده، کاربر فضای مجازی: برخورد نکردن با موج‌سواری مادر کیان پیرفلک سبب شد پسر عمویش در تولدبازی‌شان مأموران فراجا را زیر بگیرد و سروان قنبری شهید و سرباز وظیفه‌ای هم زخمی شود؛ مظلوم بچه‌های فراجا که به دست تروریست‌ها در مرز و اشرار در شهر شهید می‌شوند.
 
حسن عزیزی، کاربر فضای مجازی: شرکت جان هاپکینز مدیسن قصور و خطاهای پزشکی را سومین عامل مرگ و میر در آمریکا معرفی کرده و تخمین زده است هر ساله بیش از 250 هزار بیمار به این علت جان‌شان را از دست می‌دهند. از جمله خطاها و سهل‌انگاری‌های پزشکی جاماندن ابزار داخل بدن بیمار است که طبق تخمین‌ها، هر سال حدود 1500 مورد رخ می‌دهد.
 
علی نادری، مدیرعامل خبرگزاری ایرنا: بانک جهانی از رشد 4/7 درصدی اقتصاد ایران و کسب جایگاه پانزدهم بین کشورهای دارای بیشترین رشد اقتصادی خبر داد. بانک مرکزی نیز تورم نقطه‌ای تولیدکننده اردیبهشت را 32/4 درصد و نزولی اعلام کرده است، ارز وارد کانال ۴۰ هزار تومان شده و قیمت مسکن و خودرو ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش داشته است. روندها مثبت و متفاوت با تبلیغات سیاه است.
 
محمد شیرازی، کاربر فضای مجازی: دیپلماسی قدرتمند و حذف تحریم‌های آمریکا اینجوریه نه با التماس. دبیر اتحادیه پایاپای آسیایی: برای حذف دلار و سوئیفت از ماه آینده کشورهای عضو اتحادیه آسیایی، از پیام‌رسان ایرانیِ «سپام» استفاده می‌کنند (این کار باعث اعتبار و درآمد ارزی بیشتر می‌شه)؛ هر کشوری که بخواد می‌تونه در این اتحادیه عضو بشه.
 
فائزه طلایی، کاربر فضای مجازی: حذف دلار و جایگزینی پیام‌رسان سپام به جای سوئیفت در مبادلات کشورهای آسیایی اتحادیه پایاپای! سفارش چندین ربات جراح دیگه از سوی اندونزی پس از سفر دکتر رئیسی و...، اینها چند نمونه از ارزآوری‌های دولته! مردم ایران یادتان هست که حتی آب خوردن‌مون رو به برجام گره زده بودن!
 
تقی ایمان‌نژاد، کاربر فضای مجازی: دقیقاً شش روز پس از سخنرانی حضرت آقا در مراسم ۱۴ خرداد مبنی بر اینکه بعضی از مسئولان رده بالای کشورها با دشمنان ما عکس یادگاری گرفتند و فکر کردند کار تمام شده است، مکرون در تماسی تلفنی با دکتر رئیسی گفته است به دنبال تعامل با جمهوری اسلامی است. ای بیچاره مصی... .
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات