صبح صادق >>  جبهه >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷  ، 
کد خبر : ۳۴۸۳۱۸

آوارگان ابدی تاریخ

پایگاه بصیرت / حسن نوروزی
در اسم «سازمان مجاهدین خلق» در معنا «سازمان تروریست‌های منافق»؛ گروهکی که از روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز یکی از دشمنان اصلی جمهوری اسلامی و مردم ایران هستند. منافقانی که برای ادامه این دشمنی دست به دامن هر فرد شقی و پستی شده‌اند؛ از کاسه‌لیسی صدام و تأسیس پادگان اشرف در عراق و پناهندگی مخفیانه سران گروهک در فرانسه تا گدایی از پست‌ترین دشمن ایران، یعنی آمریکا.
عرب‌زبانان نفاق را در لغت این‌گونه معرفی کرده‌اند: «راه زیرزمینی و پنهانی، یعنی راهی که پنهان است و ورودی و خروجی دارد.» از این ‌رو به موش صحرایی(یربوع) که در زیر زمین کانال می‌زند و از یک در وارد می‌شود و چنانچه خطری او را تهدید کرد، از در دیگر که معمولاً نامرئی است، فرار می‌کند، «نافقاء» می‌گویند؛ از همین‌روست که این آواره‌های ابدی تاریخ از نشان منافقی که بر پیشانی دارند راهی این کشور و آن کشور می‌شوند تا با خوش‌خیالی و توهمات دوزاری‌شان ضربه‌ای به انقلاب اسلامی و مردم ایران وارد کنند.
ممنوعیت تجمع سالانه «اپوزیسیون ایرانی» (گروهک منافقین)، یورش پلیس آلبانی به کمپ منافقین و تغییر رویکرد اروپایی‌ها در کاهش تنش‌های خود با ایران همه نشان از آوارگی چندباره این گروهک منافق دارد که این بار با اتخاذ دیپلماسی عزتمندانه ایران شکل گرفته است. 
تجمع سالیانه منافقین به دلیل روزی است که در سال ۱۳۶۰، منافقین با صدور نخستین اطلاعیه سیاسی‌ـ نظامی و اعلامیه برگزاری تظاهرات ۳۰ خرداد، از هوادارانش خواست که همگی با سلاح سرد و گرم، مانند تیغ موکت‌بری، چاقو، قمه، کاترگوشت، پیچ‌گوشتی و... در تظاهرات حضور یابند. این حرکت پلیس آلبانی ضرب شستی به خانه عنکبوتی منافقین بوده است.
این یورش پلیس به قلب کمپ منافقین از این‌رو مهم است که دست حمایت حامی‌های آمریکایی‌ها در آن دیده نشد و حتی به گزارش «فاکس نیوز» و به نقل از یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، این اقدام پلیس آلبانی را یک اقدام قانونی و با رعایت قوانین مربوطه، از جمله قوانین محافظت از حقوق و آزادی‌های تمامی افراد در آلبانی عنوان کرده است. این سخنگوی وزارت خارجه آمریکا این اقدام پلیس آلبانی را «حق دولت آلبانی» خوانده و از آن حمایت کرده است. وبگاه شبکه خبری فاکس‌نیوز، در ادامه گزارش خود با توجه به سابقه حمایت دولت آمریکا از گروهک تروریستی منافقین در سال‌های گذشته این موضع‌گیری دولت «جو بایدن» درباره حمله به مقر منافقین را «متزلزل» و پرابهام توصیف کرده است.
کارشناسان و تحلیلگران، این اقدام دولت‌های فرانسه و آلبانی را واکنشی به رویکرد مقتدرانه ایران در سیاست خارجی عنوان کردند. پیش از این نیز آزادی «اسدالله اسدی»، دیپلمات اسیر ایرانی در اروپا، خشم و وحشت اپوزیسیون را در پی داشت.
همانطور که پیش‌بینی می‌شد، رسانه‌های معاند از جمله بی‌بی‌سی، اینترنشنال، صدای آمریکا، رادیو فردا و... در بازنشر اخبار مذکور در فرانسه و آلبانی، به هیچ عنوان به سابقه تروریستی و جنایتکارانه این گروهک منفور اشاره نکردند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات