صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶  ، 
کد خبر : ۳۴۸۴۱۱

نکته‌گرام

نوید مستفیضی، کاربر فضای مجازی: مادر شهید قنبری، شهید نیروی انتظامی در حادثه اخیر در ایذه گفته است حاضرم 5 فرزند دیگرم را فدای نظام و انقلاب کنم. فرزندم متعلق به مردم و رهبری بود. شما را نمی‌دانم؛ ولی من به وجود این افراد به آینده انقلاب و نظام امیدوارم.
 
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه: تلاش برای اتحاد و برادری میان امت ‌اسلام و مردم مظلوم و آگاه منطقه؛ همان طرحی بود که سردار دل‌ها شهید حاج ‌قاسم سلیمانی عزیز، قهرمان بزرگ مبارزه با صهیونیسم و تروریسم، برای اجرای آن ۳۰‌ سال نخوابید! بدیهی است این طرح دشمنانی دارد؛ اما مهم آن است که این طرح با جدیت در حال پیگیری است.
 
احسان حسینی، از فعالان اقتصادی: در ۲۰ ماه گذشته تعامل نفتی با ونزوئلا ۴ میلیارد دلار برای ایران درآمد ارزی داشته است. برجامیون بابت فقط ۲ میلیارد دلار جذب سرمایه‌گذاری خارجی با برجام چه افسانه‌سرایی‌ها که نکردند و نمی‌کنند، اما خب ظاهراً ۴ میلیارد دلار ونزوئلا خیلی کمتر از ۲ میلیارد دلار برجام است!
 
مهدی کشت‌دار، سردبیر خبرگزاری میزان: منافقین در پاریس یتیم شدند. رئیس پلیس پاریس با ارسال نامه‌ای تجمع سالیانه منافقین را که از سال ۲۰۰۸ برگزار می‌شد، ممنوع کرد.
 
سیدهانی هاشمی، فعال فضای مجازی: یکیشون سر خواهرش کلاه گذاشته، یکیشون فیش واریز و فیش حجش جعلیه، اون یکی به علت شفافیت مالی نداشتن تو مسئولیت گروه خانواده‌های هواپیمای اوکراینی ازش شکایت شده، یکیشون کلاهبردار ملته و دستش تو جیب مامانش، یکیشون مسئول کشتار ۱۷۰۰۰ نفر ایرانیه و... بین این لیدرهای ززآ، آدم سالم هم داریم؟
 
علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت: آیین‌نامه «انتظام‌بخشی و شفاف‌سازی درآمدها و هزینه‌های شرکت‌های دولتی» از سوی دولت ابلاغ شد. ایجاد شفافیت در مسائل مهمی از قبیل دریافتی‌های اعضای هیئت‌مدیره، تشکیل مجامع عالی و بررسی صورت‌های مالی شرکت‌های وابسته به دولت، از جمله مزایای این آیین‌نامه است.
 
احسان صالحی، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: درست در روزهایی که شبکه رسانه‌ای ضد ایران در حال دم دادن به مشکل آب تهران برای تبدیل آن به بحران بود، در گوشه‌ای دیگر جهادی خاموش، اما شبانه‌روزی جریان داشت. مستند جدال در باتلاق روایتی دیدنی از ساعت‌های نفس‌گیر برای این خدمت است.
 
علی جهانگیری، کاربر فضای مجازی: پس از حذف کانال سوئز از سوی هند و روسیه، امروز رئیس‌جمهور ازبکستان بعد از دو دهه برای اتصال کریدور شرق به غرب به ایران آمد. به تبدیل شدن ایران به مهم‌ترین نقطه لجستیکی جهان نزدیک می‌شویم.
 
محمد ایمانی، فعال رسانه: روح سردار سلیمانی بر سفر مقام سعودی به تهران حاکم بود؛ ولو غربگرایان وارونه روایت کنند. آنها نخواهند گفت وزیر خارجه ما به ریاض نرفت و وزیر سعودی بود که پذیرفت به تهران سفر کند. غربگرایان نخواهند گفت فتوحات سردار سلیمانی، وزیر سعودی را به تهران کشاند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات