سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲  ، 
کد خبر : ۳۴۸۶۹۹

سردار پاکپور: دشمن به باور قطعی رسیده که شکست ایران غیرممکن است

سردار محمد پاکپور در حاشیه‌ برگزاری همایش سالانه فرماندهان این نیرو بر توقف ناپذیری این نیرو در بروزرسانی همه‌جانبه برای مقابله با اشکال نوین تهدیدات امنیتی تاکید کرد.

سردار پاکپور

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: ما هیچ فرصتی را برای نوسازی و بهسازی و بروزرسانی توانمندی های خود برای مقابله با تهدیدات امنیتی که اشکال تازه و پیچیده ای به خود گرفته است، از دست نخواهیم داد. دشمن با توجه به توان دفاعی و نظامی ما به این باور قطعی رسیده است که شکست دادن این توانمندی و قدرت با شیوه های مرسوم نظامی، غیر ممکن است.

سردار پاکپور گفت: دشمن در دوره جدید تقابل خود با جمهوری اسلامی ایران به جنگ ترکیبی روی آورده است که با تمهیدات و ترتیبات و تدارک صورت گرفته در بسیاری از بخش ها، این شیوه از خصومت‌ورزی دشمن نیز در معرض شکست و ناکامی قرار گرفته است.

ترورهای کور موجب ازجار بیشتر عمومی از دشمن می شود

وی ادامه داد: تدارک ترورهای کور و اجیرسازی هسته های فاقد شناخت و درک انسانی از سوی دشمن برای انجام عملیات های کورکورانه تروریستی نه تنها نمی‌تواند در نقش یک نیروی نیابتی قابل اعتنا و تأثیر گذار برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران عمل کند، بلکه افشای ارتباط این تروریست ها با دشمن و افشای حمایت آن‌ها از این تروریست‌ها بر میزان انزجار و نفرت عمومی از دشمنان ما خواهد افزود.

رضایت ولی فقیه مدال افتخار مجاهدت مخلصانه ماست

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به برگزاری همایش سراسری سالانه فرماندهان نیروی زمینی سپاه گفت: ما توفیق خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف در امتداد جلب رضایت، خوشنودی خداوند قادر متعال و تاییدات و لبخند رضایتمندی ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) را بالاترین مدال افتخار و برترین مزد و پاداش مجاهدت‌های مخلصانه و بی‌دریغ هم‌رزمان خود در نیروی زمینی می دانیم.

وی افزود: نیروی زمینی سپاه طی سنوات گذشته تا به امروز و به ویژه در بازه زمانی یک ساله از گردهمایی پیشین تاکنون به لطف حضرت پروردگار توفیق پیدا کردیم تا ماموریت‌های ذاتی خود در صیانت از امنیت ملی و توسعه و گسترش را به شایستگی اجرایی و عملیاتی نموده و به اهداف تعیین شده دست پیدا کنیم.

به تناوب از طرح‌ها و پروژه‌های گوناگونی رونمایی می کنیم

سردار پاکپور بیان کرد: نیروی زمینی سپاه به عنوان بخش مهمی از ساختار نظامی، دفاعی و امنیتی نظام مقدس جمهوری ایران با درک همه جانبه چند وجهی بودن مقوله امنیت پا به پای دولت‌ها، عملکرد و کارنامه درخشانی را نیز در حوزه خدماتی، عمرانی، اقتصادی و مردم‌یاری رقم زده است به طوری که به تناوب شاهد رونمایی از طرح‌ها و پروژه‌های گوناگونی در سراسر کشور هستیم که به دست فرزندان این ملت قهرمان در نیروی زمینی سپاه به بار نشسته است.

دشمن به باور قطعی رسیده که شکست ایران غیرممکن است

اقدامات حوزۀ مسکن و آبرسانی هم در راه است

فرمانده نیروی زمینی سپاه در بخش دیگری از سخنانش به پروژه‌های بزرگ ملی نیروی زمینی سپاه در حوزه آبرسانی و توسعه و تجهیز شبکه توزیع آب، ساخت مسکن، ساخت بیمارستان و مراکز خدماتی- درمانی، کمک به توسعه و گسترش راه‌های ارتباطی، برپایی دوره‌ای بیمارستان‌های صحرایی، مردم یاری و امدادرسانی در زمان‌های بروز حوادث و بلایای طبیعی، کمک به توسعه زیرساخت‌های کشاورزی، فرهنگی، عمرانی، بهداشتی، درمانی و... اشاره کرد.

وی افزود: در ادامه راهی که تا تحقق همه هدف‌های انقلاب اسلامی در پیش رو داریم، در نیروی زمینی سپاه با دلی سرشار از ایمان و باور و اعتقاد و قلبی مملو از عشق و تعهد و بصیرتی الهام گرفته از مکتب امامت و ولایت، میثاقی دوباره می‌بندیم که تا آخرین نفس راه شهادت و شهیدانمان را در مسیر رسیدن به آرمان‌هایمان با عزم و اراده‌ای راسخ‌تر و جزم‌تر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر، وسیع‌تر و گسترده‌تر ادامه دهیم.

عهد می‌بندیم در همه عرصه ها پرتلاش تر از قبل ظاهر شویم

سردار پاکپور در پایان خاطرنشان کرد: ما در نیروی زمینی سپاه مجدد عهد می‌بندیم در صیانت و پاسداری از امنیت و اقتدار ملی، کمک به دولت‌ها در پیشبرد اهداف و برنامه‌های معیشتی، اقتصادی، درمانی، عمرانی و مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی و چه در ارتقای مهارت‌ها و توانمندی‌ها در بخش نیروی انسانی و ادوات و تجهیزات دفاعی و نظامی دنبال کرده و انتظارات و خواسته‌های فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) را بیش از پیش محقق کنیم.

 

منبع: مشرق نیوز

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات