سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳  ، 
کد خبر : ۳۴۹۰۷۲

وزیر دفاع: بعید می‌دانم رژیم صهیونیستی از باتلاقی که گرفتارش شده بیرون بیاید

امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  در مورد حضور یکی از مقامات رژیم صهیونیستی در جمهوری آذربایجان گفت: رژیم صهیونیستی فعالیت‌های خودش را دنبال می‌کند اما در شرایط فعلی به شدت درگیر مباحث داخلی و خارجی است علت آن هم رفتار این رژیم و جعلی بودن آن بشمار می رود. 

وزیر دفاع: بعید می‌دانم رژیم صهیونیستی از باتلاقی که گرفتارش شده بیرون بیاید

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه این گفت وگو افزود: ظلم هایی که رژیم صهیونیستی در منطقه و جهان انجام می‌دهد و مداخلات بی‌موردی که در سایر کشورها دارد همه اینها دست به دست هم داده است تا الان در باتلاقی گرفتار شود که بعید می‌دانم بتواند از آن بیرون بیاید.

وزیر دفاع در پاسخ به این سوال که پیام شما به کشورهای همسایه در این باره چیست؟ تصریح کرد: همه کشورها این رژیم را می شناسند و می دانند ممکن است به صورت مقطعی ارتباطاتی با این رژیم داشته باشند ولی در اصل هیچ اعتقادی به آن ندارند.

«اسحاق هرتزوگ» رئیس جمهور رژیم صهیونیستی، خرداد ماه به باکو سفر کرد و در سفری دو روزه دیدارهایی با مقامات جمهوری آذربایجان داشت.  

 وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم اخیرا سفری به جمهوری آذربایجان داشت. سفرهای مقامات رژیم صهیونیسیتی به آذربایجان به عنوان کشور هم مرز با کشور ما، واکنش‌هایی از سوی مسئولان کشورمان داشته است.

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات