صبح صادق >>  راهبرد >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷  ، 
کد خبر : ۳۴۹۱۷۸
سرلشکر محمد باقری

سپاه پاسداران حافظ انقلاب اسلامی است

سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در شورای فرماندهی سپاه آذربایجان شرقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای لشکر عاشورا، اظهار داشت: «برابر گزارش همکاران در ستاد کل، اقدامات بسیار خوبی در سپاه عاشورا انجام شده است.»
سردار باقری با بیان اینکه سپاه حافظ انقلاب اسلامی است، افزود: «گزارش‌ها نشان می‌دهد سپاه عاشورا جزء سپاه‌های موفق استانی است که با آمادگی و هوشیاری اجازه عرض اندام به جریان‌های معاند را نداده است.»
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به حوادث سال گذشته، خاطرنشان کرد:
«در کنار تلاش دستگاه‌های گوناگون امنیتی، انتظامی و نظامی، نقش مردم عزیز در همراهی نکردن با دشمن و حضور منسجم در راهپیمایی‌ها و تجمعات علیه دشمن، بسیار برجسته بود.»
سرلشکر باقری گفت: «همراهی نکردن مردم با اغتشاشگران، اقتدار کشور را رقم زد که شما نتایج آن را می‌بینید. تحولاتی که در ارتباط با کشور‌های منطقه و کشور‌های اروپایی اتفاق افتاده، محصول سربلندی مردم و نظام در مواجهه با حوادث سال گذشته است. دشمن فهمیده است که جمهوری اسلامی قابل براندازی نیست.»
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تحولات جهانی، بیان کرد: «قطب قدرت در حال چرخش به سمت آسیاست. نگاه قدرت‌های غیر غربی هم به جمهوری اسلامی به‌عنوان یک قدرت منطقه‌ای است.»
وی یادآور شد: «آذربایجان شرقی هم به لحاظ تاریخی و هم به لحاظ ایفای نقش مؤثر در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاطع مختلف پس از آن، استان مهمی است، در سپاه عاشورا روحیه جهادی و انقلابی حاکم است و باید با تمسک به این روحیات قدرت تأثیرگذاری خود در مسائل منطقه را افزایش دهید.»
سردار باقری در پایان با درود به روح شهید امنیت «امیر حسین‌پور»، عنوان کرد: «به خانواده این شهید عزیز، تبریک و تسلیت می‌گویم. می‌بینید که شقاوت دشمن بسیار زیاد است و لذا باید همواره آمادگی خود را حفظ کنیم.»

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات