صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴  ، 
کد خبر : ۳۴۹۵۹۱

نکته‌گرام

عزیز نجف‌پورآقابیگلو، دبیر شورای فضای مجازی: زیست‌بوم فناوری و نوآوری از آشفتگی فرهنگی رنج می‌برد و سیاست‌گذاری‌ها عمدتاً به ابعاد فنی و اقتصادی متمرکز است و باید به بعد فرهنگ در سیاست‌گذاری علم و فناوری توجه شود. فناوری زنده و واجد فرهنگ و ارزش است. نگاه خنثی به فناوری را دور بریزیم و فهم عمیق‌تر و واقعی از فناوری تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات: از ابتدای دولت لحظه‌ای از سیاست حمایت از سکوهای دیجیتال بومی عقب ننشسته‌ام. از فعالان این زیست‌بوم هم انتظار التزام به قانون و اقدام متناسب و در زمان مناسب می‌رود. ریاست محترم جمهور هم امروز مجدداً ضمن تأکید بر برخورد قانونی با افراد خاطی، سیاست دولت را عدم ایجاد محدودیت برای سکوهای بومی اعلام کردند.

سیدمیعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی: در نشست با قائم‌مقام راه‌آهن روسیه مقرر شد برای جهش ترانزیت از ایران، پنج نوع کالای راهبردی و پرحجم آنها هدف‌گذاری شود تا هم برنامه‌ریزی برای ترانزیت بلندمدت کالا صورت گیرد و هم زمان تشریفات گمرکی، مجوز وزارت‌خانه‌های مختلف در ایران، تخلیه و بارگیری بندر و تخصیص کشتی کاهش یابد.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان: ‏در چارچوب توسعه‌ سیاست همسایگی به همراه تعدادی از همکارانم به پاکستان سفر کردیم. در این سفر آخرین وضعیت مناسبات روبه‌ پیشرفت دوجانبه، همکاری‌های اقتصادی، مسائل جهان اسلام و دغدغه‌های امنیتی مشترک از جمله اوضاع افغانستان را با مقامات عالی پاکستان بررسی خواهیم کرد.

داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور: در تحلیل اقتصادی اعداد مطلق چندان معنادار نیستند، بلکه نسبت‌ها و نرخ‌ها اهمیت دارند. نسبت اوراق مالی منتشره به بودجه عمومی در آخرین سال دولت آقای روحانی۳۴ درصد بود که در سال ۱۴۰۰ به ۱۶ درصد، در سال ۱۴۰۱ به ۱۴ درصد و در سال ۱۴۰۲ به ۹ درصد کاهش یافت. البته همین اوراق هم صرف بازپرداخت بدهی‌های دولت قبل شد.

وحید جلال‌زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: کمتر گروه و فرقه‌ای را در تاریخ معاصر می‌توان یافت که به اندازه منافقین در حق مردم خود مرتکب جنایت و خیانت شده باشند. از بانیان تشکیل و پیگیری پرونده جنایت این فرقه ضاله در قوه قضائیه حمایت می‌کنیم.

علیرضا تقوی‌نیا، فعال رسانه: مقاومت لبنان به عمد در حال رفتن‌ روی اعصاب اسرائیل است؛ زیرا می‌داند این رژیم در چه شرایط بدی قرار دارد. نفوذ مبارزان به داخل فلسطین، برداشتن دوربین‌های مرزی، برپایی چادرهای امنیتی در اراضی اشغالی، اجازه شلیک راکت به فلسطینیان از لبنان و دیشب هم لیزراندازی در چشم سربازان اشغالگر.

مهدی امیری، کاربر فضای مجازی: شرکت آمریکایی «متا»، هزاران حساب کاربری متعلق به خبرنگاران و فعالان فلسطینی را در بستر واتساپ، فیس‌بوک و اینستاگرام حذف کرد. این محدودیت‌های مستمر بر فلسطینیان در شبکه‌های اجتماعی آمریکایی به منظور جلوگیری از رسیدن هر نوع پیامی علیه اشغالگران صهیونیست شکل می‌گیرد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات