صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲  ، 
کد خبر : ۳۴۹۸۶۰

نکته‌گرام

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی: مجلس شورای اسلامی مطالب بیانیهٔ مشترک کشورهای حاشیهٔ خلیج‌فارس و روسیه، درباره جزایر سه‌گانهٔ ایرانی را قویاً رد می‌کند. تمامیت ارضی ایران با خون صدها هزار نفر از پاک‌ترین و شجاع‌ترین جوانان حفظ شده است و ما در این‌باره با هیچ طرفی مماشات نمی‌کنیم.
 
احسان صالحی، عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت: توصیه اکید رهبر معظم انقلاب به دولت در ۱ فروردین ۱۴۰۱ این بود که در صورت افزایش درآمدهای نفتی، درآمدها صرف توسعه زیرساخت‌ها و کارهای اساسی شود، نه واردات مصرفی که ظاهر خوبی دارد؛ اما باطن بسیار بد آن، هدر دادن منابع کشور است. نهضت تکمیل پروژه‌ها در واقع عمل به این توصیه راهبردی است.
 
کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه: میزبانی از سرکردگان و اعضای فرقه منافقین در هر سطحی، در هر کشوری و در هر شکلی مصداق بارز حمایت از تروریسم و تحریک و تشویق تروریسم است. این با ادعاهای حقوق بشری برخی دولت‌ها از جمله دولت‌های اروپایی کاملاً در تعارض است. نمی‌شود هم مدعی دفاع از حقوق ملت ایران باشند و هم از قاتلان ملت ایران و کسانی که دست‌شان به خون بیش از ۱۷ هزار شهروند ایرانی آلوده است، حمایت کنند.
 
سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: یک پروژه ۲۸ ساله دیگر را حجت‌الاسلام رئیسی به ثمر رساند و امروز با حضور ایشان پروژه ملی محور ترانزیتی پاتاوه‌ـ دهدشت که از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به یاسوج در سال ۱۳۷۳ بود، افتتاح شد. این پروژه مهم سه دولت را به خود دید؛ اما به نتیجه نرسید تا اینکه دولت مردمی امر رهبر عالی‌قدر انقلاب برای رفاه این منطقه محروم را به نتیجه رساند.
 
مهدی فضائلی، فعال اجتماعی: عمل رذالت‌آلود ‎قرآن‌سوزی توطئه‌‌ای نه فقط علیه مسلمانان، بلکه علیه بشریت است و عکس‌العمل‌هایی، مانند سوزاندن ‎کتب مقدس آن هم در کنار عکس ‎رهبر انقلاب اسلامی حداقل مشکوک و غیرقابل دفاع است. رهبر حکیم انقلاب اسلامی مؤکداً با چنین اقداماتی مخالفند.
 
حسین مذینانی، کاربر فضای مجازی: مکزیک امسال به عنوان بزرگ‌ترین شریک تجاری آمریکا جایگزین چین شد. این نقطه عطف نشان‌دهنده تغییر واقعی در پویایی اقتصاد جهانی است! کاهش تجارت با چین به معنای افزایش هزینه‌ها برای مصرف‌کنندگان و شرکت‌های آمریکایی ا‌ست. این موضوع همچنین نشان‌دهنده بدتر شدن روابط دیپلماتیک بین آمریکا و چین است.
 
حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان: امروز میزبان همتایم از سلطنت عمان بودم. آخرین وضعیت توافقات دوجانبه و ابتکار ایران در ایده «گفت‌وگو و همکاری منطقه‌ای» بررسی شد. از تلاش‌ عمان در کمک به نزدیک کردن دیدگاه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی تشکر کردم. ناخرسندی ایران از بیانیه کشورهای خلیج‌فارس و روسیه را اعلام کردم.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات