صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴  ، 
کد خبر : ۳۴۹۹۶۹

نکته‌گرام

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه: مردان و زنان ‎ایران عزیز در عرصه‌های مختلف دیپلماسی، امنیت، رسانه، اقتصاد، فرهنگ، علم، فناوری، ورزش، خدمت و... همه و همه در امتداد آرمان مقدس شهیدان و در یک میدان در کنار هم و برای یک هدف «اسلام و ایران» ایستاده‌اند.
 
آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری، رئیس فرهنگستان علوم اسلامی: گاهی کودک خود را برای نماز صبح بیدار نمی‌کنیم؛ او را تربیت نمی‌کنیم که از خواب سحر بزند. این کار، محبت نیست. درهای بهشت هنگام سحر و نماز باز می‌شود، در حالی که او خواب است. نمی‌گویم خشونت به خرج دهیم؛ بحث تربیت است. حیف‌مان می‌آید صحنه‌هایی پیش بیاوریم که او در سختی بیفتد و تربیت شود.
 
علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت: مدافعان حرم سرآمد تربیت‌یافتگان مکتب حسینی، نماد رویش‌های انقلاب اسلامی ایران و ضامن پیشرفت ملت ما شدند. تاریخ از آنها با عزت یاد می‌کند.
 
عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات: امروز سالگرد پرتاب ماهواره «خیام» به فضاست. به یمن تصاویر با کیفیت خیام، ارتقای قابل‌توجهی در شیوه حکمرانی و رفع مشکلات مردم در حال وقوع است. از محاسبه سطح زیر کشت محصولات استراتژیک گرفته تا شناسایی خودکار ساخت‌وسازهای غیرمجاز و پایش وضعیت منابع آبی کشور. به فضل الهی، توسعه پرشتاب صنعت فضایی ادامه دارد.
 
مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی: رئیس‌ کل ‎بانک مرکزی در جمع خبرنگاران گفته، نرخ رشد ‎نقدینگی از ۴۰ درصد سال ۱۳۹۹ به 27/5 درصد در تیرماه ۱۴۰۲ کاهش یافت. نرخ ‎تورم ماهانه کاهش یافته و شدیداً تحت کنترل است. فروش ‎نفت در حال افزایش و حجم تجارت ایران به ۲۰۰میلیارد دلار رسیده است.
 
احمد شلتوکی، فعال رسانه‌ای: چند روز پیش با تعدادی از همکاران، مهمان رئیس سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع بودیم. کلکسیون رنگارنگی از دستاوردهای جدید و گفته نشده این مجموعه، نویدبخش دستیابی به تسلیحات برترساز نبردهای آینده است؛ از انواع موشک‌های بالستیک و پدافند هوایی جدید گرفته تا کروزهای مافوق صوت.
 
حسن عابدینی، کارشناس رسانه: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به جاسوسی برای ایران متهم شد. روزنامه «جروزالم پست» این ادعا را به نقل از «اوفر بارتل» یک وکیل اسرائیلی نوشت. این حقوقدان که نامزد عضویت در دیوان عالی و دادستانی کل بوده، در برنامه شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل از این ماجرا پرده برداشت.
 
ابوذر گوهری‌مقدم، دبیر کمیسیون سیاسی و امنیت ملی: 19 سفر خارجی رئیس‌جمهور و امضای ۱۶۳ سند همکاری دو و چندجانبه با کشورهای مختلف در دو سال نخست دولت بیانگر دیپلماسی فعال و تعامل مؤثر با دنیاست.
 
محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور: خبرنگاران و اهالی رسانه در مسیر پیشرفت ایران عزیز نقش مهمی دارند. اطلاع‌رسانی دقیق موفقیت‌ها همراه با بیان مشکلات و کاستی‌ها به دور از تعلقات سیاسی، می‌تواند برای مردم امیدآفرین و برای خدمتگزاران مردم راهگشا باشد. «روز خبرنگار» را خدمت همه مجاهدان عرصه جهاد تبیین تبریک می‌گویم‌.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات