سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹  ، 
کد خبر : ۳۵۰۰۵۳

سردار حاجی زاده: قدرت موشکی و پهپادی را ارتقا می‌دهیم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: تلاش می‌کنیم قدرت موشکی و پهپادی خود را هرچه بیشتر ارتقا دهیم.

سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان سپاه با اشاره به قدرت موشکی و پهپادی این نیرو، تولید قدرت در سپاه را عنایت خدای متعال توصیف و تأکید کرد: تلاش می‌کنیم تا قدرت موشکی و پهپادی خود را هر چه بیشتر ارتقا دهیم.

سردار حاجی زاده: قدرت موشکی و پهپادی را ارتقا می‌دهیم

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با مقایسه توان دفاعی ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی با مقطع کنونی گفت: یک روز دشمن در موضع آفندی بود و ما نگران پدافند بودیم؛  اما امروز ما در موضع آفندی هستیم و دشمنان ما به دنبال تکمیل شبکه پدافندی خود هستند.

وی افزود: امروز ابرقدرتها که روزی ما با چند واسطه هم نمی‌توانستیم با آنها صحبت کنیم درخواست خرید تجهیزات پیشرفته و پدافندی از ما دارند.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه خاطرنشان کرد: امروز غرب به سرکردگی آمریکا و هم پیمانانش به مثابه دوتیغه قیچی عمل می‌کنند و قصد ضربه زدن به اقتصاد ما را دارند؛ از این رو  ما باید تلاش کنیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

وی افزود: دشمنان ما امروز با تمامی امکانات و ظرفیت‌ها  بسیج شده‌اند تا به ایران اسلامی ضربه بزنند؛ در این شرایط سپاه یار و مدد کار دولت برابر هجمه‌های دشمنان و خنثی سازی توطئه‌های آنان است.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه باید با جهاد تبیین، جوانان و نسل امروز را با پیشرفت‌ها آشنا کنیم ، گفت: نیروی هوا فضای سپاه آمادگی دارد تا در کنار سایر نیرو ها، از سازمان بسیج مستضعفین حمایت کند؛ ما این امکان را داریم  برای نشان دادن میزان پیشرفت‌ها در حوزه‌های دفاعی و هوافضا بخشی از تجهیزات را در اختیار بسیج قرار دهیم تا از این ظرفیت برای جهاد تبیین  بین جوانان و نوجوانان استفاده کند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات