سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴  ، 
کد خبر : ۳۵۰۷۱۰

تقدیر سرلشکر باقری از نیروهای مسلح و حشدالشعبی عراق بابت امنیت مراسم اربعین

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیام‌های جداگانه به سرلشکر عبدالامیر رشید یارالله و فالح الفیّاض، از تأمین و برقراری امنیت مراسم باشکوه اربعین حسینی قدردانی کرد.

 سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیامی به رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح عراق، از تأمین و برقراری امنیت مراسم باشکوه اربعین حسینی قدردانی کرد.

تقدیر سرلشکر باقری از نیروهای مسلح و حشدالشعبی عراق بابت امنیت مراسم اربعین

متن پیام سرلشکر باقری به شرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
سرلشکر عبدالامیر رشید یارالله، رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح جمهوری عراق
سلام علیکم
برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین حسینی بار دیگر نشان داد روح عدالتخواهی و حق طلبی اهل بیت علیهم السلام با وجود گذشت قرن‌ها، همچنان در میان امت اسلامی بیدار و زنده است.

طی یک دهه اخیر جریان استکباری تلاش کرد به روش چند قرن گذشته با ایجاد و پشتیبانی از گروهک‌های تکفیری، علاوه بر دامن زدن به اختلافات مذهبی در امت اسلامی، چهره ای انحرافی و خشن از اسلام ناب محمدی(ص)، به جهانیان نشان دهد که مجاهدتهای دو ملت های مسلمان ایران و عراق مانع تحقق این توطئه شوم شد.

اکنون که پس از قرن‌ها وحدت امّت اسلامی در قالب بزرگداشت اربعین حسینی بُروز و ظهور جهانی یافته، راز تلاش‌های استکباری برای اختلاف افکنی در صفوف امت اسلامی بیش از پیش درک می‌شود.

اینجانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره مجاهدان جبهه مقاومت بخصوص شهیدان جاوید، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، که با مجاهدت‌های خود ملت های اسلامی منطقه را از لوث وجود گروهک‌های تروریستی و تکفیری پاک کردند، از مساعی و تلاش همه جانبه ارتش، پلیس، نیروهای حشدالشّعبی و مردم عزیز عراق، که با استقرار امنیت و آرامش، زمینه برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم معنوی را فراهم کردند، صمیمانه سپاسگزارم و امیدوارم در سایه توجهات حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، در مسیر خدمت گزاری به مکتب انسان ساز اهل بیت علیهم السلام همچنان موفق و مؤید باشید.

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین در پیام دیگری به رئیس سازمان بسیج مردمی عراق، از تأمین و برقراری امنیت مراسم باشکوه اربعین حسینی قدردانی کرد.

متن پیام سرلشکر باقری به شرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
برادر محترم جناب آقای فالح الفیّاض، رئیس سازمان حشدالشّعبی
سلام علیکم
برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین حسینی بار دیگر نشان داد روح عدالتخواهی و حق طلبی اهل بیت علیهم السلام با وجود گذشت قرنها، همچنان در میان امت اسلامی بیدار و زنده است.

طی یک دهه اخیر جریان استکباری تلاش کرد به روش چند قرن گذشته با ایجاد و پشتیبانی از گروهک‌های تکفیری، علاوه بر دامن زدن به اختلافات مذهبی در امت اسلامی، چهره ای انحرافی و خشن از اسلام ناب محمدی(ص)، به جهانیان نشان دهد که مجاهدت‌های دو ملت های مسلمان ایران و عراق مانع تحقق این توطئه شوم شد.

اکنون که پس از قرن ها وحدت امّت اسلامی در قالب بزرگداشت اربعین حسینی بُروز و ظهور جهانی یافته، راز تلاش‌های استکباری برای اختلاف افکنی در صفوف امت اسلامی بیش از پیش درک می شود.

اینجانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره مجاهدان جبهه مقاومت بخصوص شهیدان جاوید، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، که با مجاهدت‌های خود ملت های اسلامی منطقه را از لوث وجود گروهکهای تروریستی و تکفیری پاک کردند، از مساعی و تلاش همه جانبه رزمندگان حشدالشّعبی در کنار ارتش، پلیس و مردم عزیز عراق، که با استقرار امنیت و آرامش، زمینه برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم معنوی را فراهم کردند، صمیمانه سپاسگزارم و امیدوارم در سایه توجهات حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، در مسیر خدمت گزاری به مکتب انسان ساز اهل بیت علیهم السلام همچنان موفق و مؤید باشید.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات