سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵  ، 
کد خبر : ۳۵۰۸۶۴

اعزام تجهیزات زرهی نیروی زمینی سپاه به مرزهای شمال‌غرب کشور

برخی گزارش‌های مردمی و ویدئوها نشان می‌دهد که نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال اعزام بخشی از تجهیزات زرهی خود به مرزهای شمال‌غرب کشورمان است.

 در پی نزدیک شدن به پایان اولتیماتوم ایران به عراق برای خلع سلاح گروه‌های تروریستی تجزیه طلب در اقلیم کردستان، برخی گزارشهای مردمی و ویدئوهای دریافتی از شهروندان نشان می‌دهد که نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال اعزام بخشی از تجهیزات زرهی خود به این منطقه از کشورمان است.

اعزام تجهیزات زرهی نیروی زمینی سپاه به مرزهای شمال‌غرب کشور

برخی منابع می‌گویند که این اقدام در جهت حفظ آمادگی و مدیریت امنیت مرزهای شمال‌غرب جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.

سردار نیلفروشان معاون عملیات سپاه پیش از این اعلام کرده بود: ما از برادرانمان در اقلیم انتظار برادری داریم. جای دادن به تروریست‌ها در اقلیم که تبدیل به منشا عملیات علیه کشورمان گردیده نه با منطق برادری و نه با حسن همجواری مطابقت دارد.

وی افزود: ما پس از مذاکرات پی در پی نهایتاً با دولت مرکزی عراق و اقلیم توافق‌نامه‌ای امضا کردیم که پایان مدت اجرای آن از لحاظ زمانبندی و موارد توافق شده 28 شهریورماه است. ما به تمام مفاد توافق‌نامه نه کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر پایبند هستیم. انتظار داریم در مدت یاد شده همانطور که جمهوری اسلامی ایران به عهد خود وفا کرده است طرف مقابل نیز به توافق‌نامه عمل کند. در غیر این صورت وضعیت ما به حالت قبل باز می‌گردد و ما ناچار هستیم از منافع ملت ایران پاسداری کنیم.

سپاه پاسداران | سپاه , نیروی زمینی سپاه پاسداران , اقلیم کردستان عراق , کشور عراق ,سپاه پاسداران | سپاه , نیروی زمینی سپاه پاسداران , اقلیم کردستان عراق , کشور عراق ,سپاه پاسداران | سپاه , نیروی زمینی سپاه پاسداران , اقلیم کردستان عراق , کشور عراق ,سپاه پاسداران | سپاه , نیروی زمینی سپاه پاسداران , اقلیم کردستان عراق , کشور عراق ,

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات