صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱  ، 
کد خبر : ۳۵۱۲۹۲

نکته‌گرام

علی باقری‌کنی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه: دفاع از حقوق همه ایرانیان در سراسر جهان، به ‌ویژه آنها که آزادی‌شان به بهانه تلاش برای دور زدن تحریم‌های غیرقانونی و غیرانسانی آمریکا سلب شده است، یک دستور کار ثابت برای دیپلماسی ایرانی است.

اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: شهریور ماه امسال پرکارترین روزهای فعالیت را به همراه همکارانم در وزارت فرهنگ داشتیم؛ از افتتاح کتابخانه مرکزی خرم‌آباد که پس از ۲۲ سال اتفاق افتاد تا برگزاری شورای عالی سینما پس از ۱۱ سال تعطیلی و پایان‌بند آن هم تدوین سند ملی موسیقی و ارسال به شورای عالی انقلاب فرهنگی.

سیدمهدی حسینی، کاردار جمهوری اسلامی ایران در لندن: روزنامه «دیلی تلگراف» با دادن تریبون، نمی‌تواند دست‌های خونین منفورترین و مخوف‌ترین رهبر سازمان تروریستی (منافقین) را که سابقه چندین دهه خونریزی و کشتار غیرنظامیان ایرانی را دارد، بشورد.

محمدمهدی رحیمی، مدیرکل روابط عمومی ریاست‌جمهوری: رئیس‌جمهور در نشست با مدیران و سردبیران رسانه‌های آمریکایی: اگر آمریکایی‌ها دچار اشتباه محاسباتی نمی‌شدند، تبادل زندانیان می‌توانست یک سال قبل انجام شود. از نقش سازنده قطر و عمان سپاسگزارم.

شهاب اسفندیاری، رئیس دانشگاه صدا و سیما: یک تحلیلگر مسائل راهبردی رژیم صهیونیستی در تشریح دلایل افزایش قدرت راهبردی ایران در منطقه و جهان طی یک سال گذشته می‌گوید: غول چراغ جادوی ایران از انزوا خارج شده و دیگر کسی نمی‌تواند آن را به چراغ برگرداند.

اکبر غلامی، فعال رسانه‌ای: خداقوت به مجاهدی که با پایه‌گذاری سازمان اطلاعاتی، انقلابی، هوشمند و تربیت نسلی از پاسداران گمنام جوان و غیور، هم نقشه‌های پیچیده جاسوسی نوین استکبار را ازجمله در استارتاپ‌ها، محیط‌زیست و جمعیت خنثی کرد، هم ثمرات آن اقدامات، امروز بن‌بست‌شکن سپهر سیاسی و اقتصادی کشور می‌شود.

محمد صرفی، سردبیر تهران تایمز: «برت مک‌ گرک»، مقام ارشد شورای امنیت ملی دولت بایدن در یک فایل صوتی ضمن تأیید عبور از برجام، برنامه چهاروجهی آمریکا علیه ایران را این گونه توصیف می‌کند: انزوای دیپلماتیک، تحریم، حمله نظامی و خرابکاری. آمریکا با وجود طراحی سنگین و تلاش فراوان در هر چهار میدان ناکام مانده است.

حسن عابدینی، فعال رسانه: جنایتکاران فرقه رجوی که ۴۵ سال در پناه معیارهای دوگانه غرب در قبال تروریسم از چنگال قانون فرار کرده‌اند، با شکل‌گیری نظم نوین جهانی در آستانه سپرده شدن به عدالتند. طبق اسناد، این فرقه ترور و جاسوسی دستش به خون هزاران نفر از مردم ایران و حتی کردهای عراقی آغشته است.

آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری، مدرس سطح خارج حوزه علمیه قم: جریان کفر و نفاق بسیار پیچیده عمل می‌کند، اما وجود مقدس رسول‌الله از آن دو جریان بسیار پیچیده‌ترند. منافقین گمان می‌کردند که در دستگاه حضرت نفوذ کرده‌اند و ایشان را دور می‌زنند؛ اما حضرت آنها را می‌شناختند و به خاطر اینکه حرکت عالم به‌سوی خدای متعال تسریع شود، منافقین را تحمل می‌کردند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات