صبح صادق >>  راهبرد >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵  ، 
کد خبر : ۳۵۲۰۴۵

اخبار

هادی خانیکی، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد: اصلاحات سرطان گرفته و در حال شیمی‌درمانی است. آقای خاتمی در جمع مشاورانش گفت، خوب است یک تحقیق و مطالعه‌ای انجام بگیرد تا روشن شود این تغییر سیاسی در جامعه، محصول چه تغییرات بزرگ‌تر اجتماعی و فرهنگی بوده است و در جامعه چه اتفاقی افتاده است. همچنین، حضور ما به صفت یک نیروی سیاسی که از درون انقلاب و نظام هم برآمده، در چه وضعیتی است؟ کجاها چه اشتباهی داشته‌ایم و در این وضعیت به‌وجود آمده سهم و نقش ما چیست و از اینجا به بعد چه باید باشد؟

مرتضی آقاتهرانی، دبیرکل جبهه پایداری: در جلسات پیش از ثبت‌نام هم به این نتیجه رسیدیم که از افراد فرهیخته و شایسته دعوت به عمل آوردیم که حضور پیدا کنند و ثبت‌نام کنند که ثبت‌نام هم انجام دادند، دوباره به قاعده زمانی ثبت‌نام که نزدیک شویم، ثبت‌نام مجدد خواهند کرد. ما در جبهه پایداری به دنبال رونق بخشیدن بیشتر و بهتر به انتخابات هستیم، تا که مشارکت و حضور حداکثری مردم را در انتخابات داشته باشیم؛ در جبهه پایداری برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده، در شرایط مختلف به درستی انجام وظیفه کند.

محمدعلی وکیلی، نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم: «جریان اصلاح‌طلبی همزاد جمهوری اسلامی بود و به عبارتی جمهوری اسلامی معلول یک گفتمان اصلاح‌طلبی بود؛ اما جریان اصلاح‌طلبی که امروز ما شاهد هستیم، در طول چهار دهه گذشته دچار فرازوفرود‌های فکری و معرفتی بسیاری شده است. کف اصلاح‌طلبی همچنان خود را در منظومه جمهوری اسلامی تعریف می‌کند و به اصلاح‌طلبی در جمهوری اسلامی باور دارد، اما سقف اصلاح‌طلبی خود را «بر» جمهوری اسلامی می‌داند. از نظر من اطلاق عنوان اصلاح‌طلبی بر این بخش از اصلاح‌طلبان از روی تسامح است و اطلاق دقیقی نیست.» ریاست آذر منصوری بر جبهه اصلاحات کودتاگونه بود، آقای خاتمی اصرار داشت یک خانم انتخاب شود. تأکید آقای خاتمی بر خانم مولاوردی بود، ولی حزب اتحاد به دلیل تأثیر‌گذاری روی تعدادی از احزاب و ۱۵ نفر حقیقی عضو جبهه این کودتا را هدایت کرد.

محمد ناظمی اردکانی، دبیرکل جامعه اسلامی مدیران: در خصوص انتخابات مجلس باید توجه داشت که رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال و در دیدار رمضان موضوع انتخابات را مطرح کردند و مطالبه مشارکت حداکثری را اعلام فرمودند. ضرورت دارد در انتخابات مجلس تمام جریانات اصولگرایی همگرا عمل کنند و یک فهرست بدهند کمااینکه در گذشته هم در انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم و سیزدهم اینگونه عمل شد. در کلانشهرها به دنبال دادن فهرست مجزا نیستیم و قطعاً ائتلاف در طیف اصولگرایی خواهیم داشت.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات