صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲  ، 
کد خبر : ۳۵۲۲۵۲

نکته‌گرام

امیرعلی ابوالفتح، کارشناس سیاسی: آمریکا دومین ناوهواپیمابر خود را با هدف «بازدارندگی» از گسترش جنگ در فلسطین راهی غرب آسیا کرد. منطقه برای فرو نرفتن در یک جنگ ویرانگر بیش از اینکه به قدرت بازدارندگی آمریکا نیاز داشته باشد، به نفوذ سیاسی آمریکا بر اسرائیل نیاز دارد تا مانع نسل‌کشی فلسطینیان به دست صهیونیست‌ها شود.

امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان: به روح خبرنگاران و اصحاب رسانه که روزهای اخیر برای آگاهی جهانیان از جنایات بی‌سابقه رژیم آپارتاید و کودک‌کش صهیونیستی علیه مردم فلسطین، به دست این رژیم منفورتر از داعش به شهادت رسیدند، درود می‌فرستم و به خانواده و همکاران‌شان تسلیت می‌گویم.

علیرضا زادبر، فعال مجازی: رژیم در بلاتکلیف‌ترین حالت ممکن پس از تأسیس خود قرار دارد. اگر حمله زمینی تا عمق خاک را آغاز کند، از میزان واکنش سایر جبهه‌ها به ویژه حزب‌الله در مرز شمالی بی‌اطلاع است. اگر وارد خاک شود و پس از مدتی تصرف عقب‌نشینی کند، باز هم شکست مفتضحانه است.

احسان حسینی، فعال رسانه: طبق آمار جدید تانکر ترکرز، صادرات نفت ایران در دو ماه قبل ۴۰ درصد در مقایسه با سه ماهه اول ۲۰۲۳ افزایش یافت و به بیش از ۷/۱ میلیون بشکه در روز رسید. بلومبرگ نوشت، بایدن نمی‌تواند به طور همزمان فروش نفت ایران و روسیه را تحریم کند. گسترش دامنه تحریم، اثرگذاری آن را کاهش داده است.

مهدی محمدی، مشاور امور راهبردی رئیس مجلس: آمریکا نمی‌تواند اسرائیل را پوشش بدهد؛ آمریکا باید خودش را پوشش بدهد!

سیدنظام‌الدین موسوی، نماینده مجلس: تقریباً تمام رسانه‌های جریان اصلی و شبکه‌های اجتماعی بزرگ جهان تحت سیطره، حامی یا سانسورچی صهیونیست‌ها هستند؛ اما حتی در شهرهای بزرگ اروپا و آمریکا تجمعات عظیم علیه رژیم صهیونیستی و در دفاع از فلسطین برگزار می‌شود. صفحه مانیتورها در دست صهیونیست‌ها، اما صفحه وجدان انسان‌ها علیه آنهاست.

سیدمحسن دهنوی، نماینده مردم تهران: با پیروزی انقلاب اسلامی، حرکت‌های ضدامپریالیستی وارد مرحله جدیدی شد و ثمرات آن همچنان ادامه دارد. فروپاشی اسرائیل نه از این سال‌ها، بلکه از سال 1357 قطعی شد و دست‌وپازدن‌های صهیونیست‌ها فقط فرورفتن در گرداب را سریع‌تر می‌کند. عصای موسی از تهران بالا رفته و مارهای فرعون را می‌بلعد.

خاندوزی، وزیر اقتصاد و امور دارایی: پس از چند سال حضور نیافتن نماینده ایران در مجمع سالانه بانک جهانی، همراه با یک هیئت اقتصادی ‌از فرصت نشست مراکش برای تثبیت جایگاه ایران در بانک و همچنین گفت‌وگوهای دوجانبه با وزرای اقتصاد قطر، پاکستان، سوریه، لیبی، رئیس بانک توسعه اسلامی و گسترش دیپلماسی منطقه‌ای استفاده کردیم.

علیرضا تقوی‌نیا، فعال مجازی: ملاحظات حزب‌الله برای ورود به جنگ: اوضاع بد اقتصادی لبنان، خلأ سیاسی و عدم انتخاب رئیس‌جمهور و دولت و شبه نظامیان سمیر جعجع متحد اسرائیل. از لحاظ نظامی حزب‌الله آماده است، اما هیچ گاه شروع‌کننده جنگ نخواهد بود و اقدامات اخیرش نیز به منظور هشدار به اسرائیل برای عدم ورود به غزه است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات