شرکت «اُکتا» که در زمینه هویت و دسترسی کار میکند، اعلام کرد: «یک هکر به سیستم پشتیبانی مشتری آن نفوذ کرده و فایلهای حساسی را که میتوان از آنها برای نفوذ به شبکههای مشتریان اکتا استفاده کرد، دزدیده است.» «دیوید بردبری» افسر ارشد امنیتی اکتا، در پست وبلاگی گفت: «یک هکر از این فایل اعتبار سرقت شده برای دسترسی به سیستم مدیریت پرونده پشتیبانی شرکت استفاده کرده است. این اعتبار حاوی فایلهای ضبط مرورگر است که مشتریان اکتا برای عیبیابی آپلود کرده بودند.» گفتنی است، این شرکت در سال 2009 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا قرار دارد.