سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷  ، 
کد خبر : ۳۵۳۱۸۰

رئیسی: اجازه ندهیم فساد در ادارات لانه کند

رئیس‌جمهور گفت: مطلقا نباید اجازه دهیم تا فساد در شرکت‌ها و ادارات لانه کند چرا که این زیبنده نظام اسلامی نیست.

سیدابراهیم رئیسی صبح امروز در دیدار با مردم چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد با بیان اینکه جامعه بشری امروز برای غزه و کودکان غزه غصه‌دار است، گفت: جامعه جهانی این روزها نفرت و انزجار خود از نظام سلطه را فریاد می‌زند.

رئیسی: اجازه ندهیم فساد در ادارات لانه کند

رئیس‌جمهور افزود: این کودک‌کشی سبب می‌شود تا نفرت‌ عمومی در عالم نسبت به آمریکا و صهیونیست‌ها برانگیخته شود و ایمان داریم دست انتقام الهی رژیم صهیونیستی را زائل خواهد کرد و مردم مظلوم و مقتدر فلسطین به حقوق حقه خود خواهند رسید.

وی اضافه کرد: امروز صف حق و باطل و صف شرافت و شرارت است و در این مبارزه شرافت پیروز است.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مردم چهارمحال و بختیاری پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، خاطرنشان کرد: خدمت به شما افتخار بزرگی برای دولتمردان است و مسؤولان باید خالصانه کار جهادی کنند.

وی اظهار کرد: سرعت انجام کارهای عمرانی در چهارمحال و بختیاری طی دولت سیزدهم ۱۳ برابر شده است.

رئیس‌جمهور گفت: سرمایه‌گذاری در صنعت چهارمحال و بختیاری با روی کار آمدن دولت سیزدهم هشت برابر شده است و ۶۸ واحد صنعتی تعطیل و نیمه‌تعطیل وارد چرخه تولید شده است.

وی افزود: بخش قابل توجهی از مصوبات دور اول سفر به استان اجرا شده و بخشی در حال اقدام است و باید با قوت پیگیری شود تا به سامان برسد.

بهره‌برداری از ۴۰۰۰ واحد مسکونی در چهارمحال و بختیاری

رئیسی با اشاره به اینکه صادرات غیرنفتی چهارمحال و بختیاری در این دولت ۲۰۰ درصد افزایش داشته است، اضافه کرد: در این سفر ۴ هزار مسکن در این استان به بهره‌برداری می‌رسد و این موضوع در قالب نهضت ملی مسکن با قدرت در استان‌ها پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه کار در ادارات باید با سرعت انجام شود و وظیفه ما این است که مردم احساس کنند خدمتگزاران آن‌ها با اخلاص به آن‌ها خدمت می‌کنند، بیان کرد: همه دستگاه‌های اداری موظف هستند به عنوان زبان مردم مشکل مردم را حل کنند.

مطلقا نباید اجازه دهیم فساد در ادارات لانه کند 

رئیس‌جمهور گفت: مطلقا نباید اجازه دهیم تا فساد در شرکت‌ها و ادارات لانه کند چرا که این زیبنده نظام اسلامی نیست و باید در کارهایمان رضای خدا و اعتماد مردم را در نظر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هیچ‌کس در عالم نمی‌تواند به فکر تعرض به ایران اسلامی قوی باشد، افزود: صنایع نظامی، علم و فناوری، قدرت اقتصادی، حضور میلیونی مردم و خون شهدا و ایثارگران برای کشور قدرت ایجاد می‌کند.

رئیسی خاطرنشان کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران، قدرت مردم است و باید با تلاش جهادی این قدرت را افزون کرد.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات