صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵  ، 
کد خبر : ۳۵۳۸۷۰

نکته‌گرام

آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری، مدرس سطح خارج حوزه علمیه قم: حضرت زهرا(س) مسیر تاریخ را تغییر دادند. در درگیری بین نبی اکرم(ص) و طواغیت، بین مثل نور الهی با مصادیق آیه ظلمات، بین عقل و جهل و بین ایمان و کفر، آن کسی که به میدان آمد و این جبهه را برای نبی‌اکرم فتح کرد، وجود مقدس حضرت زهرا(س) بود.
 
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: پاییز امسال، جامعه هنری ما هر هفته سوگوار شخصیتی برجسته بود و این روزها نیز درگذشت بازیگران پیشکسوت، خانم‌ها بیتا فرهی و پروانه معصومی بر شدت غم‌ها افزود. اینجانب تأثر عمیق خود را از فقدان این دو هنرمند ملی اعلام می‌کنم و برای آنها طلب رحمت و برای بازماندگان طلب صبر دارم.
 
سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: با وجود شهادت بالغ بر ۲۰ هزار نفر از مردم غزه که ۸ هزار نفر آنان کودک هستند، شکست نظامی رژیم صهیونیستی به گونه‌ای رقم خورد که پیروزی مقاومت موجب افزایش محبوبیت حماس و شادی مردم، به ویژه کودکان و نوجوانان فلسطینی شد، الحمدلله.
 
علی‌رضا وهاب‌زاده، فعال رسانه: در تاریخ می‌نویسند در حالی که شما آب و غذا و دارو رو بر روی زن و کودک مجروح اونها بستید و خودشون تشنه و گرسنه بودند و کمبود وسایل پزشکی داشتند! اونها از سهم اندک خودشون، نفر زخمی شما رو مداوا کردند. اگر فقط بنا به تبادل بود نه انسانیت! می‌توانستند جراحیش نکنند و فقط زنده نگهش دارن... 
 
علیرضا تقوی‌نیا، فعال رسانه: سوریه در چهار دهه اخیر همواره یکی از مقاصد محموله‌های نفت جمهوری اسلامی بوده است‌، اما پس از شروع سیاست فشار حداکثری ترامپ علیه تهران، اسرائیل نیز تصمیم گرفت وارد بازی شود و نفتکش‌های ایرانی به مقصد سوریه را در دریای سرخ هدف قرار می‌داد. خلاصه بگویم این بازی را ابتدا اسرائیل شروع کرد.
 
امیرعلی ابوالفتح، تحلیلگر آمریکا: مشکل دولت‌های دموکرات در آمریکا برای ترغیب اسرائیل به پذیرش راه حل دو کشوری فقط در مخالفت در داخل اسرائیل ریشه ندارد، بلکه در درجه اول، به دلیل مخالفت در داخل آمریکاست. تا وقتی جریان قدرتمندی در آمریکا با راه حل دو کشوری مخالف است، تلاش‌های در این زمینه نتیجه‌بخش نخواهد بود.
 
ابوذر گوهری، فعال رسانه: در روزگاری که جهان غرب مفاهیم را واژگونه به کار می‌برد، آزادی دختران و پسران فلسطینی که بهترین سال‌های کودکی و نوجوانی‌شان را در زندان‌های مخوف اسرائیل سپری کرده‌اند، نشان داد مفهوم گروگانگیر هم برازنده همان رژیم تروریست کودک‌کش است.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات